کرمان؛

افتتاح و بازدید از چند طرح در جنوب کرمان

استاندار کرمان در سفر به شهرستان جیرفت، تقویت سرمایه اجتماعی و توسعه متوازن مناطق مختلف را از سیاست های دولت یازدهم دانست و گفت: جنوب استان کرمان نیز از این مبحث مستثی نیست و نیروی انسانی خوب موجود به توسعه این منطقه کمک می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، و بنا به اعلام روابط عمومی استانداری کرمان، علیرضا رزم حسینی در سفر به جنوب استان و در آئین افتتاح خوابگاه دخترانه کوثر افزود: سعی شده که تمامی فعالیت های استان کرمان در راستای توسعه متوازن صورت گیرد و اولویت اجرای طرح های توسعه ای با جنوب استان و مناطق کم برخوردار است.

وی به اجرای ایده شهر نمونه اقتصاد مقاومتی در قلعه گنج اشاره وبیان کرد: متولیان توسعه طی 10 سال در این منطقه باقی می مانند و با کمک مردم در حوزه توانمندسازی منطقه گام بر می دارند.

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه شهرستان های جنوبی استان کرمان ظرفیت های بسیار خوبی دارند، خاطرنشان کرد: یکی از ظرفیت های خوب شهرستان جیرفت حوزه کشاورزی است که در جهت پیشرفت حرکت می کند.

رزم حسینی گفت: با کاهش قیمت نفت بخشی از اعتبارات طرحها را نتوانستیم تخصیص دهیم که امیدواریم با افزایش فروش نفت، برخی از این اعتبارات تامین شود.

رزم حسینی در ابتدای این سفر از بزرگراه جیرفت (سه راهی بم) بازدید کرد که مجموع اعتبار این پروژه به 80 میلیارد تومان است.

طول حوزه جنوب این بزرگراه 45 کیلومتر است که 25 کیلومتر آن با هزینه ای بالغ بر 25میلیارد تومان به اتمام رسیده و 10 کیلومتر آن نیز در دست اقدام است.

استاندار کرمان در ادامه از روند اجرایی پل سقدر به طول 65 متر نیز بازدید کرد.

عملیات اجرایی این پروژه با اعتبار یک میلیارد و 700 میلیون تومان از سه ماه قبل آغاز شده و تاکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و پیش بینی می شود که ظرف دوماه آینده به بهره برداری برسد.

رزم حسینی همچنین خوابگاه دخترانه کوثر را که عملیات اجرایی ان از سه سال قبل آغاز شده بود را افتتاح کرد.

این مجتمع خوابگاهی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی جیرفت است که ظرفیت 450 دانشجو را دارد و با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و 500 میلیون تومان به بهره برداری رسیده است.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، رزم حسینی در ادامه سفر به جنوب استان کرمان در جلسه ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی شهرستان های جیرفت وعنبرآباد شرکت می کند.

افتتاح بزرگراه جیرفت -عنبرآباد و زیرگذر دهنو از دیگربرنامه های استاندار کرمان به شهرستان جیرفت است.

استاندار کرمان به اتفاق معاون سیاسی و امنیتی، معاون امورهماهنگی اقتصادی و توسعه منابع و جمعی از مدیران استانی به جنوب استان کرمان سفر کرده است.

انتهای پیام/ی
برچسب ها: افتتاح ، جنوب ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.