بازدید معاون سیما از پشت صحنه «پریا»/با آقای سرافراز هیچ مشکلی ندارم

معاون سیما از پشت صحنه سریال «پریا» بازدید کرد.

بازدید معاون سیما از پشت صحنه «پریا»/با آقای سرافراز هیچ مشکلی ندارمبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی اصغر پورمحمدی معاون سیما به همراه رحمان سیفی آزاد از پشت صحنه سریال «پریا» بازدید کرد.

امیر رضا دلاوری ، محمود پاک نیت و کمند امیر سلیمانی از جمله بازیگرانی بودند که جلوی دوربین رفتند.

علی اصغر پورمحمدی معاون سیما در حاشیه بازدید از سریال «پریا» در جمع خبرنگاران در خصوص بازگشت مجریان ممنوع‌الکار گفت: مجریان یکی از سرمایه‌های سازمان هستند و تلاش ما برای بازگشت آنها است و باید سرمایه‌های خود را حفظ کنیم. رشیدپور و فرزاد حسنی که در حال اجرای برنامه هستند و سعی کرده‌ایم مشکلات آزاده نامداری نیز حل شود تا به صدا و سیما برگردد.

در ادامه معاون سیما در خصوص شایعات مبنی بر اختلاف با سرافراز رئیس سازمان و تغییرات در صدا و سیما اظهار داشت: ما هیچ اختلافی با هم نداریم. از قبل از سال 70با هم دوست بودیم در حال حاضر ایشان رئیس بنده هستند و من معاون. هر کسی در سیستمی کار می‌کند جزئی از این سیستم است و باید با این سیستم هماهنگ باشد. اگر نقطه نظر و دیدگاهی از لحاظ فرهنگی و روش کار با هم متفاوت است اما در کل باید کل گروه به یک هماهنگی با هم برسند.

وی در خصوص سریال‌های ماه رمضان عنوان کرد: برای ماه رمضان 2 سریال پخش خواهیم کرد که هنوز اسامی آنها مشخص نیست. شبکه یک و دو سریال پخش می‌شود اما به دلیل اینکه شبکه سوم سیما بیشتر در زمان ماه رمضان به بازی‌های والیبال و بازی‌های فوتبال جام ملت‌های اروپا می‌پردازد سریالی از این شبکه پخش نخواهد شد.

پورمحمدی در خصوص ویژه برنامه‌های ماه رمضان بیان کرد: برنامه «ماه عسل» در  ایام ماه رمضان از شبکه سوم سیما پخش می‌شود همچنین برنامه‌هایی ویژه سحر و افطار در شبکه‌های دیگر تدارک دیده‌ایم.

وی در خصوص اختلاف صدا و سیما با دیگر رسانه‌ها تصریح کرد: ما با هیچ رسانه ای اختلاف نداریم و علاقمند به دوستی با همه هستیم. اگر نقد منصفانه و دلسوزانه باشد به نفع همه است اما ما هنوز تفاوت نقد با تخریب را نمی‌دانیم.

وی در خصوص شایعات مبنی بر کپی برداری برنامه‌های «دورهمی» و «خندوانه» عنوان کرد: برنامه‌های ترکیبی مانند «دورهمی» و «خندوانه» در دنیا بسیار زیاد است اما قبل از شروع ضبط برنامه «دورهمی» چند نمونه از فیلم‌های خارجی که شبیه این برنامه بود را دیدیم و تلاش کردیم بومی و ایرانی کنیم. در حال حاضر هم اشکالاتی داشته که در حال برطرف کردن آن هستیم که در آینده بهتر خواهد شد.

پورمحمدی خاطر نشان کرد: دو نفر از مدیران ستادی ما بازنشسته شده‌اند در سه روز آینده جانشین آنها مشخص خواهد شد.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «پریا» پس از چند سال دوری از ایران به کشور بازمی گردد. در شرایطی که وی همچنان از رابطه قدیمی اش سرخورده است، وارد رابطه ای عاطفی با مردی جوان می شود. زوج تازه به امید آغاز زندگی تازه مشکلات را یک به یک از سر راه برمی دارند اما برخی اتفاق ها، ادامه رابطه عاشقانه این زوج را به خطر می اندازد.

سریال «پریا» در چهل قسمت به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه و به قلم سعید فرهادی نوشته شده است.

سریال «پریا» در چهل قسمت به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه و به قلم سعید فرهادی نوشته شده است.

لادن مستوفی، امیرحسین آرمان، افسانه بایگان، امیررضا دلاوری، عمار تفتی، کمند امیرسلیمانی، رامتین خدا پناهی و هادی قمیشی بازیگران اصلی این سریال هستند. در پریا چهار بازیگر کودک نیز با نام های: محمد رضا شیرخانلو، سودا بهروز رشید، روژان تقی زاده و شادی نکته سنج ایفای نقش می کنند.


برای دیدن عکس اینجا کلیک کنید


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.