ارومیه؛

طرحهای بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی در آذربایجان غربی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی گفت: طرح های بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی در اولویت قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ جعفر صادق اسکندری اظهار داشت: سیاست گذاری و برنامه ریزی برای تحقق اهداف بخش صنعت مستلزم دارا بودن آمار و اطلاعات دقیق و قابل اعتماد است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی گفت: در این راستا سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی برای احراز اطلاعات لازم و موثق از محیط عملیاتی بخش صنعت، طرح مقدماتی مطالعه میدانی خود را با عنوان " طرح شناسایی و پایش طرح های صنعتی" اجرا کرده است.

وی تصریح کرد: هم اکنون یک هزار و 851 طرح در سازمان وجود دارد که تعداد 143 مورد از آنها بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی و یک هزار و 343 مورد نیز زیر 20 درصد است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی تصریح کرد: علاوه بر آن میزان اشتغال این طرح ها نیز شش هزار و 491 نفر است.

اسکندری گفت: پس از حصول اطلاعات دقیق و موثق و طبقه بندی و تلخیص آن سازمان در راستای تسریع در رسیدن به فاز بهره برداری طرح ها، بر اساس چندین شاخص کلیدی طرح های بالای پیشرفت فیزیکی 60 درصد را اولویت بندی داده و مشکلات و مسائل پیش روی اتمام آنها را شناسایی کرده است.

وی اظهار داشت: در این رابطه با بهره برداری از ظرفیتهای قانونی از طریق برگزاری جلسات رفع مشکل، حذف موانع ورود ماشین آلات و صدور معافیت های گمرکی مربوطه در فرایند نیل به تولید محصول پشتیبانی لازم را معمول داشته است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.