همدان؛

آزمایشگاه های پیشرفته بیشتر مورد اعتماد مردم قرار می گیرد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: فضای آزما یشگاه باید زیبا و شایسته بیماران باشد چرا که مردم به آزمایشگاه های لوکس و سطح بالا اعتماد بیشتری دارند.

به گزارش خبرنگار آزمایشگاه های پیشرفته بیشتر مورد اعتماد مردم قرار می گیردگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛حبیب الله موسوی بهار با عنوان اینکه پرسنل آزمایشگاه نقش مهمی در جذب مراجعه کنندگان ایفا می کنند اظهار کرد: خوشبختانه آزمایشگاه های سطح استان در ده سال  اخیرموفقیت و پیشرفت زیادی داشته اند و روز به روز تلاش می کنند تا با درصد خطای کمتری به بیماران خدمت رسانی کنند .


وی با اشاره به این که آزمایشگاه ها نقش حیاتی در تشخیص ، درمان و سرنوشت بیماران ایفا می کنند افزود : گاهی اوقات پزشک از راه معاینه قادر به تشخیص نوع بیماری نیست و تنها به کمک آزمایش می توان آن را تشخیص داد .

 موسوی بهار خاطر نشان کرد: همواره تلاش می کنیم به سمت استاندارد کردن هر چه بیشتر و پیشرفته شدن آزمایشگاه ها و تجهیزات آن پیش برویم .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان تصریح کرد: با رفع موانع و مشکلات حوزه سلامت می توان بار بزرگی را از دوش جامعه برداشت و همچنین فرصت های شغلی بیشتری را ایجاد کنیم.

وی با بیان ایجاد تحول در حوزه آزمایشگاهی همزمان با اجرای نظام سلامت گفت: در راستای اجرای طرح تحول بسیاری از آزمایشگاه های استان همدان استاندار سازی شدند.

انتهای پیام/


برچسب ها: همدان ، آزمایشگاه ، اعتماد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.