خوزستان؛

پاکسازی در شهرستان لالی به مناسبت گرامیداشت روز زمین پاک

رییس اداره محیط زیست مسجد سلیمان هدف از پاکسازی در شهرستان لالی را ترویج فرهنگ حفاظت محیط زیست بیان داشت .

پاکسازی در شهرستان لالی به مناسبت گرامیداشت روز زمین پاک
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بهروز نجاتی اظهار داشت: برنامه پاکسازی در شهرستان لالی به مناسبت گرامیداشت روز جهانی زمین پاک با همکاری شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، فرمانداری شهرستان لالی ،اداره میراث فرهنگی لالی و انجمن نگین زاگرس ایران اجرا گردید.
 
وی در ادامه گفت :  این برنامه با حضور بیش از 40 نفر از فرمانداری و اداره میراث فرهنگی شهرستان لالی، انجمن نگین زاگرس ایران، علاقمندان و دوستداران محیط زیست و پرسنل این اداره در محل ورودی شهرستان لالی برگزار گردید  که در پایان زباله های جمع آوری شده به محل سایت دفن منتقل شدند.
 
نجاتی  با انجام و استمرار چنین فعالیت هایی توسط گروه های مردمی و اهتمام دولتمردان فرهنگ صیانت از محیط زیست و زمین پاک اظهار امیدواری کرد و بیان داشت  : میط زیست  سالم و عاری از هر گونه آلودگی در بین شهروندان نهادینه شود و هرگز شاهد آلودگی مناظر، چشم اندازها و مناطق مسکونی و طبیعی کشورمان نباشیم .
 
 رئیس اداره حفاظت محیط زیست مسجدسلیمان در پایان عنوان کرد : بیش از 500 بروشور زیست محیطی بین اقشار مختلف مردم در سطح شهرستان مسجدسلیمان توزیع گردید .
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.