حواشی افتتاح ساختمان ایفمارک

سخرانی هراتیان، دویدن روی تردمیل و تعجب دکتر سینک!

تمرین یکی از اعضای تیم ملی فوتبال بانوان روی تردمیل ساختمان ایفمارک و شگفتی رئیس کمیته پزشکی AFC از تجهیزات این ساختمان از حواشی افتتاح ساختمان ایفمارک ایران بود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم  افتتاح مرکز پزشکی ورزشی ایران (ایفمارک) در هتل آکادمی المپیک ایران در حال برگزاری است. این مراسم با حاشیه‌هایی نیز همراه بود. 

*قرار بود مراسم راس ساعت 15 آغاز شود اما این برنامه با 45 دقیقه تاخیر آغاز شد. 

* در ابتدای این مراسم گروه رژه با پرچم‌های فیفا، فدراسیون فوتبال ایران، سازمان لیگ، کنفدراسیون فوتبال آسیا و نهادهای پزشکی ورزشی بین‌المللی از مقابل حاضران رد شدند. 

*محمدرضا احمدی، مجری شبکه سه سیمای جمهوری اسلامی اجرای این برنامه را برعهده دارد. 

*علی کفاشیان، مهدی تاج، علیرضا اسدی، محمدرضا داورزنی (رئیس فدراسیون والیبال)، محمود افشار (دبیر فدراسیون والیبال)، غلامرضا بهروان، محمد خبیری، حمیدرضا آصفی (سفیر پیشین ایران در امارات)، برانکو ایوانکویچ، پرویز مظلومی، مسئولان سازمان لیگ برتر، محمد شیعی (مدیرعامل باشگاه پیکان تهران)، سعید عباسی (مدیرعامل تراکتورسازی)، بیت‌الله رضایی (مدیرعامل سایپا)، محمدرضا ساکت، اعضای کادر پزشکی استقلال و پرسپولیس، محمد طاهری و محمد کشاورز، مرتضی محصص، فریدون معینی، رضا چلنگر (مترجم برانکو)، ملی‌پوشان تیم ملی فوتسال، یحیی گل‌محمدی و اعضای آکادمی فوتبال از حاضران در این مراسمند. ضمن اینکه مهمانان خارجی از فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا هم در این مراسم دیده می‌شوند. 

*پخش نماهنگی از پروژه‌های ایفمارک در کشورمان با شعار «فوتبال برای سلامتی» از ویژه برنامه‌های این مراسم بود. 

*زهره هراتیان، عضو کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال نخستین سخنرانی بود که در تریبون حضور یافت و به نماینده فیفا درباره شکل گیری ساختمان پزشکی ورزشی فدراسیون فوتبال توضیحاتی داد. 

*امضای تفاهمنامه بین دانشگاه علوم پزشکی ایران و فدراسیون فوتبال کشورمان با حضور آیت‌الله مظاهری و کفاشیان از بخش‌های اصلی این برنامه بود. 

*نماهنگی از روند آماده سازی ساختمان ایفمارک ایران در محل برپایی این مراسم پخش شد که نکته جالب در آن تلاش کارلوس کی‌روش برای راه اندازی این ساختمان بود. 

*حاضران در مراسم پس از پایان مراسم به ساختمان ایفمارک آ مدند و از بخش های متنوع آن شامل اتاق بدنسازی، آب درمانی، بخش اداری، بازتوانی و رختکن و استخر این مجموعه بازدید کردند. 

*اظهار تعجب دکتر سینک، رئیس کمیته پزشکی ای اف سی از تجهیزات و امکانات ساختمان ایفمارک ایران توجه خیلی‌ها را به خود جلب کرده بود. 

*اسامی اعضای تایید صلاحیت شده برای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون تنها عزیزالله محمدی در این مراسم غایب بود. 

*یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال بانوان با دویدن روی تردمیل فوق حرفه‌ای این مجموعه توجه حاضران به خود جلب کرد. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار