غربت یک‌ ماهه ملی‌پوش فوتسال در بیمارستان

عبداله نژاد: پس از مرگ بابک معصومی، فوتسالی‌ها مرا هم به خاک سپردند

متاسفانه با خبر شدیم سعید عبداله نژاد بازیکن سابق تیم ملی فوتسال بیش از یک ماه در بیمارستان بستری است اما هیچ یک از مسئولان فوتسال یادی از این ملی پوش پر افتخار نکرده اند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  سعید عبداله نژادیان بازیکن پیشین تیم ملی فوتسال ایران که تا سال ۱۳۹۳ در تیم ملی فوتسال عضویت داشته و سابقه ۵ عنوان قهرمانی آسیا را با تیم ملی فوتسال ایران در کارنامه دارد از یک ماه پیش تاکنون به علت بیماری دیابت در بیمارستان شرکت نفت تهران بستری است اما در این مدت مورد بی مهری فوتسالی ها قرار گرفته است.

عبداله نژاد در مورد بیماری اش به خبرنگار فوتبال و فواسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: از یک ماه پیش تا کنون پس از وخامت اوضاع بیماری دیابت در بیمارستان بستری شدم. بیماری دیابت موجب ایجاد عفونت در بدن بنده شده و علیرغم تلاش های پزشکان و انجچام سه عمل جراحی هنوز عفونت به طور کامل از بدنم خارج نشده و برای تکمیل دوره درمانی باید دست کم پانزده روز دیگر تحت مراقبت ویژه باشم.

مربی پیشین تیم پرسپولیس تهران که سابقه حضور در تیم های شن سای ساوه و استقلال تهران را هم در کارنامه دارد با دلخوری از بی مهری فوتسال ها گفت: در تمام این مدت حتی یک نفر از فوتسالی ها هم به پاس زحمات من برای تیم ملی و فوتسال یادی از من نکرد و تنها چند دوست نزدیک فوتسالی و آقای فردوسی پور بودند که بنده را مورد لطف قراردادند.

البته ما به این شرایط عادت کرده ایم و ده سال است که همزمان با پایان فوتسال خود از یاد فوتسالی ها رفتیم. بنده به عنوان مربی بازیکن در تیم پرسپولیس بودم و پس از ان یک سال هم مربی بازیکن استقلال بودم . پس از خداحافظی همراه بابک معصومی موفق شدیم تیم پرسپولیس را به لیگ برتر بیاوریم و پس از آن به دبیری رفتیم اما پس از فوت بابک معصومی فوتسالی ها مرا هم با وی به خاک سپردند و یادی از ما نکردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار