سمنان؛

بیس بالیست سمنانی در لیست اعزام به آکادمی ایتالیا

کمیته استعداد یابی انجمن طی اطلاعیه ای اسامی نفرات منتخب اعزامی به آکادمی آموزشی کشور ایتالیا را اعلام کرد که نام بیس بالیست سمنانی هم در این میان به چشم می خورد.

بیس بالیست سمنانی در لیست اعزام به آکادمی ایتالیا
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، رئیس هیات انجمن های ورزشی استان سمنان گفت:  در پی برگزاری اردوی انتخابی بیس بال و سافت بال در روزهای  بیست و هفتم و بیست وهشتم فروردین درتهران قرار شد چها ر نفر برای  کمپ استعدادیابی یک ماهه ایتالیا انتخاب شوند.

محمد بهرامی افزود: هم اکنون اسامی هشت نفر از سوی فدراسیون اعلام شده و محمد مهدی کمالی بیس بالیست سمنانی هم جز، چهار نفر منتخب قرار گرفته است.

وی افزود: مصطفی کمالی، مجتبی واعظ زاده و سید جمال فرهی بزرگ  از بوشهر، محمد مهدی کمالی از سمنان، سپهر صحتی کوزه از استان تهران، امیر بلوری صومعه سرای از استان گیلان، کیارش جمالی فرد  از  استان تهران  و علیرضا دشتی  از  استان بوشهر منتخبان برای اعزام به این آکادمی هستند.

به گفته وی از نفرات اعلام شده مطابق با سهمیه ایران در آکادمی ایتالیا، تعداد چهار نفر به ترتیب اولویت به همراه یک سرپرست اعزام خواهند شد و نفرات اعلام شده بعدی به عنوان جایگزین خواهند بود.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.