اصفهان؛

نواخته شدن زنگ سافت‌بال در مدارس منتخب اصفهان

با نواختن زنگ سافت بال در مدارس منتخب اصفهان طرح جهانی «برتام» در اصفهان اجرایی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مسئول کمیته سافت‌بال هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان گفت: بعد از برگزاری کلاس آموزش و تربیت معلمان ورزش با مدرسان جهانی از ایتالیا به منظور آشنایی و توسعه سافت‌بال در مدارس و حضور موفق نمایندگان اصفهان در این دوره با همکاری آموزش و پرورش اصفهان، سافت‌بال در زنگ ورزش مقاطع دبستان گنجانده شد.

وی افزود: طرح برتام یا برنامه توسعه آموزش سافت‌بال در مدارس به ویژه در دوره ابتدایی به منظور استعدادیابی تربیت رده‌های پایه، اولین طرح آموزشی در این رده سنی در تاریخ ورزش کشور است که به صورت مستقیم زیر نظر فدراسیون جهانی بیس بال وسافت‌بال طراحی و اجرا می شود.

زنگنه با اشاره به سفر سال گذشته رئیس فدراسیون جهانی بیس بال وسافت‌بال به اصفهان گفت: بعد از سفر ریکاردو فراچری و بازدید از تمرینات و مسابقات دو رشته بیس بال وسافت‌بال در اصفهان و امکانات و پتانسیل اصفهان، با تعامل خوبی که هیئت انجمن‌های ورزشی استان با کمیته بیس بال وسافت‌بال ایجاد کرد مجری این طرح در منطقه مرکزی شدیم.

وی اضافه کرد: این طرح در 3 منطقه شمال به مرکزیت خراسان رضوی و البرز، مرکزی به محوریت اصفهان و جنوب با مرکزیت بوشهر برنامه ریزی گردید و مراحل اجرایی آن نیز آغاز شده است.

مسئول کمیته سافت‌بال هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان در خصوص شروع فاز اول این طرح خاطر نشان کرد: فاز اول این طرح در اصفهان در مقاطع چهارم تا ششم ابتدایی به صورت هماهنگ با کشور قرار است تا پایان سال تحصیلی ادامه یابد، به همین منظور در شهر اصفهان یک دبستان و با تلاش و علاقمندی مسئول سافت‌بال نجف آباد یک دبستان نیز در این شهر شناسایی و آماده اجرای این طرح شدند.

زنگنه خاطرنشان کرد: این طرح به صورت ویژه، مستقل و مستمر پیگیری خواهد شد، در کنار این طرح با پیگیری رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی نجف آباد قرار است در ادامه‌ی فعال سازی شهرستان‌های استان در تاریخ 16 آذرماه همزمان با روز دانشجو یک دوره آموزشی برای دانشجویان دانشگاه آزاد این شهر برگزار کنیم.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.