چهر های برگزیده تایمز در سال 2016

مجله تایمز لیست 100 چهره برتر امسال (2016) را منتشر کرد.

به گزارش گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هرسال مجله تایمز برترین چهره های دنیا را در تمام رشته ها و مشاغل که بر روی جهان به نوعی تاثیر گذاشته اند، منتشر می کند. این لیست تنها به معرفی این چهره ها می پردازد و هرگز آنها را باهم مقایسه نمی کند. در این لیست مدل های مختلف، موسیقی دان، سرآشپز و غول های تکنولوژی و تجارت به چشم می خورد.

در این جا چهره های دنیای تکنولوژی را که در این لیست به چشم می خورد مرور می کنیم:

زاکربرگ و همسرش

چهر های برگزیده تایمز در سال 2016

جدا از دست آوردهای شخصی این دو زوج_ همسر زاکربرگ متخصص اطفال است و خودش موسس فیس بوک_ این زوج موفق 99 درصد از ثروت خود را صرف داشتن جامعه ای بهتر و پیشرفته تر کرده اند. آن ها برای بهبود تحصیل، درمان بیماری و ایجاد کردن روابطی قوی تر و مرتبط تر بین جوامع تلاش های بسیار کرده اند.

تیم کوک

چهر های برگزیده تایمز در سال 2016

در این لیست 100 نفری ، نام موسس شرکت اپل هم به چشم می خورد. در سال 2016، تیم کوک با FBI وارد کشمکش دشواری شد و دعوایی که بر سر مسائل امنیتی و باز کردن قفل یک گوشی آیفون توسط FBI بود، سر و صدای زیادی به پا کرد.

پالمر لاکی


چهر های برگزیده تایمز در سال 2016

او شخصی بود که در سن 23 سالگی موفق به ساخت آکلیس وی آر شد. او که مخترع هدست آکیلس ریفت است توانست در دنیای تکنولوژی تحولی تازه پدید آورد.

ساندار پیچای

چهر های برگزیده تایمز در سال 2016 

مهندس و مدیر اجرایی هندی تبار در حوزه فناوری اطلاعات است که از دهم اوت ۲۰۱۵ به عنوان مدیر عامل اجرایی گوگل انتخاب شد، وی بخاطر گسترش تکنولوژی ماشین های بدون سرنشین به عنوان یکی از چهرهای برتر امسال شناخته شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار