ساری،

چتری برای کودکان در معرض خطر

کودکان آسیب پذیر مازندرانی با مشارکت نهادهای این استان حمایت می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: کودکان در معرض آسیب 30 محله این استان شناسایی و در برنامه حمایتی امسال این نهاد قرار گرفتند.

سعید آرام با بیان اینکه این کودکان به علت حضور در خانواده های معتاد و مناطق آسیب پذیر در معرض خطر هستند و حمایت از آنان در برنامه های کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد مازندران لحاظ شده است افزود: با آموزش مهارت های زندگی و مقابله با آسیب ها، اردوهای فرهنگی و تربیتی و کمک های مالی؛ گامی در راستای آینده روشن تر آنان برداشته شود.

وی گفت : مازندران امسال جزو 5 استان کشور است که بصورت پایلوت برنامه های ویژه ای برای پیشگیری از اعتیاد در آن اجرا می شود.

وی افزود: با اجرای این برنامه ضریب نفوذ خدمات پیشگیری از اعتیاد را 40 تا 50 درصد در این استان افزایش می دهد.

به گفته مدیرکل بهزیستی مازندران اعضاء کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد این استان؛ همچون دبیرخانه شورای مبارزه با مواد مخدر، دانشگاه علوم پزشکی مازندران ، سازمان تبلیغات اسلامی، اداره های کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، ورزش و جوانان و آموزش و پرورش و پایگاههای بسیج در این امر با سازمان بهزیستی مشارکت می کنند.

حمایت از کودکان آسیب پذیر مازندران از اواخر بهمن 94 کلید خورد و اکنون با شناسایی 30 محل در این استان، اجرای برنامه ها همزمان با شروع اوقات فراغت این کودکان آغاز و تا پایان امسال ادامه می یابد.

مازندران حدود سه میلیون و 200 هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساری ، مشارکت ، آینده ، کودکان ، معرض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار