اردبیل؛

تولید سالانه 900 تن گوشت سفید در پارس‌آباد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پارس‌آباد گفت: به طور متوسط سالانه ۹۰۰ تن گوشت سفید در واحدهای مرغداری شرستان پارس‌آباد تولید و روانه بازار‌های مصرف می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علی‌اکبر حسنیان در بازدید از واحدهای مرغداری پارس‌آباد اظهار داشت: به طور متوسط سالانه 900 تن گوشت سفید در واحدهای مرغداری شرستان پارس‌آباد تولید و روانه بازار‌های مصرف می‌شود.

وی افزود: توسعه واحدهای مکانیزه و فنی پرورش مرغ گوشتی در این شهرستان با جدیت دنبال می‌شود و در این زمینه تلاش و اهتمام همه‌جانبه‌ای داریم تا بتوانیم میزان تولید گوشت مرغ را در شهرستان افزایش دهیم.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پارس‌آباد بیان کرد: در حال حاضر در این شهرستان تعداد واحدهای مرغداری گوشتی دارای پروانه بهره‌برداری 8 واحد فعال بوده که این واحدها ظرفیت 145 هزار قطعه در هر دوره جوجه‌ریزی و در سال 580 هزار قطعه را دارا هستند.

حسنیان تصریح کرد: در حال حاضر بخش مرغداری شهرستان پارس‌آباد مغان با اشتغال بیش از 50 نفر به صورت مستقیم و 25 نفر به صورت غیرمستقیم و تولید سالانه 900 تن یکی از قطب‌های قابل توجه گوشت سفید در استان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.