اردبیل؛

ارائه تسهیلات برای احداث گلخانه و پرورش ماهی به متقاضیان در اردبیل

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: برای حمایت از تولیدات کشاورزی استان، تسهیلات احداث گلخانه و پرورش ماهی به متقاضیان در سطح استان اردبیل ارائه می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ اصغر پرتوی در جلسه بررسی اعطای تسهیلات برای گلخانه و پرورش ماهی در اردبیل اظهار داشت: اعطای مرحله سوم تسهیلات سرمایه‌ای ردیف آب و کشاورزی صندوق توسعه ملی، مبلغ 2600 میلیارد ریال از محل منابع صندوق به صورت متمرکز با نرخ سود 14 درصد در سال اعلام شده است.

وی با بیان اینکه 2600 میلیارد ریال از محل منابع داخلی بانک کشاورزی نیز با نرخ سود ترجیحی 18 درصد در سال در سطح کشور اختصاص می‌یابد، گفت: این تسهیلات با اولویت طرح‌های احداث گلخانه و تولید محصولات گلخانه‌ای و پرورش ماهیان دریایی در قفس در مناطق برخوردار اختصاص یافته است.

پرتوی افزود: مدت بازپرداخت این تسهیلات حداکثر 7 سال شامل حداکثر 2 سال مشارکت و 5 سال فروش اقساطی خواهد بود که متقاضیان واجد شرایط و دارای مجوزهای قانونی لازم برای تکمیل مدارک به منظور بهره‌مندی از تسهیلات یاد شده می‌توانند با مراجعه به سازمان جهاد کشاورزی استان، مدیریت‌های شهرستان‌های تابعه و از اداره کل شیلات استان نسبت به پیگیری درخواست خود اقدام کنند.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل بیان کرد: تسهیلات یادشده برای اجرای طرح‌های اولویت دار تنها در مناطق برخوردار بوده و مدت جذب آن نیز نهایتا پایان مردادماه امسال تعیین شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.