درخشان:

نتایج ضعیف دلیل استعفای من از خونه به خونه است/بابلی ها به لیگ برتر صعود می‌کنند

سرمربی مستعفی تیم فوتبال خونه به خونه بابل ضمن تأکید بر پتانسیل این تیم برای صعود به لیگ برتر گفت: به دلیل کسب نتایج ضعیف از خونه به خونه استعفا دادم.

نتایج ضعیف دلیل استعفای من از خونه به خونه است/بابلی ها به لیگ برتر صعود می‌کنند
حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره استعفای خود از سرمربیگری تیم فوتبال خونه به خونه گفت: علی‌رغم تمایل زیاد به ادامه فعالیت در خونه به خونه، صلاح دیدم از این تیم جدا شوم. برخلاف سایر تیم‌های لیگ دسته اول این باشگاه بابلی جزو تیم‌های متمول محسوب می‌شود و مسئولان باشگاه به خوبی از تیم خود حمایت می‌کنند.

وی ادامه داد: من با برنامه‌های زیادی به خونه به خونه آمدم و امید داشتم پس از صعود این تیم به رقابت‌های لیگ برتر با تدابیر خود نفرات مدنظرم را به خونه به خونه اضافه کرده و در بالاترین سطح فوتبال کشور نیز روزهای خوبی را تجربه کنم.

سرمربی مستعفی خونه به خونه درباره اینکه آیا مسئولان باشگاه فشاری به وی برای جدایی از این تیم وارد کرده‌اند، گفت: خوشبختانه مسئولان باشگاه خونه به خونه حرفه‌ای هستند و با وجود نتایج نه چندان مناسب هیچ فشاری به من نیاوردند. من بیشتر از داخل زمین احساس فشار می‌کردم چرا که در بازی‌هایی که به راحتی می‌توانستیم پیروز شویم امتیازات زیادی را از دست دادیم و زمانی که دیدم نمی‌توانم با خونه به خونه نتیجه بگیرم، تصمیم به استعفا گرفتم.

درخشان درباره ادامه فعالیت علی کریمی در باشگاه خونه به خونه گفت: امیدورام وی در خونه به خونه به  فعالیت ادامه داده و با مشاوره‌های خوب خود به این تیم کمک کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یقین دارم خونه به خونه به لیگ برتر راه می‌یابد چرا که تیم پتانسیل حضور در لیگ برتر را دارد.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار