معاون برنامه ريزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران گفت: در خصوص جا به جایی ساختمان وزارت امور خارجه به یک مکان دیگر تنها یک توافق کلی صورت گرفته و هنوز این امر به مرحله مطالعه و طراحی هم نرسیده است.

توافقات کلی در خصوص جا به جایی ساختمان وزارت امور خارجه
ناصر امانی معاون برنامه ريزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به برخی خبرها مبنی بر بی اطلاعی سازمان میراث فرهنگی در خصوص پیاده راه شدن خیابان سی تیر منطقه 12 اظهار داشت: در خصوص این امر شهرداری تهران سال های گذشته توافقاتی را با وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران انجام داده است.

وی افزود: در خیابان سی تیر اتفاق مهمی رخ نداده چراکه تنها یک آسفالت به سنگ فرش زیبا تبدیل شده که حرکت خودروها را با کندی همراه می کند.

معاون برنامه ريزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران با تاکید بر این‌که آسیبی به میراث فرهنگی در خصوص سنگ فرش شدن خیابان سی تیر وارد نشده است، گفت: در حال حاضر هیچ گونه تداخلی در کار میراث فرهنگی وجود ندارد.

امانی با بیان این‌که سازمان های دیگر باید شهرداری تهران را در خصوص نوسازی بافت میراثی شهر تشویق کنند، تصریح کرد: خیابان هایی که به پیاده راه تبدیل می شوند حرکت خودروها در این مکان ها کند و باعث جذب گردشگر و افزایش مسافر می شود.

وی در خصوص جابه جایی ساختمان وزارت امور خارجه به مکانی دیگر، تاکید کرد: این موضوع یک پروژه دراز مدت است و اگر بخواهیم آن را اجرایی کنیم باید ساختمان های مناسب توسط شهرداری تهران برای وزارت امور خارجه تامین شود.

معاون برنامه ريزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران گفت: این امر فعلا یک توافق کلی است و هنوز به مرحله مطالعه و طراحی هم نرسیده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار