اهواز؛

تجلیل از 40 فرهنگی منتخب خوزستانی

مدیر‌کل آموزش وپرورش خوزستان گفت: به پاس‌ تمام زحمات معلمان، امسال از 40 معلم منتخب از سایر نقاط استان تجلیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد تقی‌زاده با اشاره به فرارسیدن هفته گرامیداشت مقام معلم و تبریک آن بیان داشت: به پاس‌ تمام زحمات معلمان، امسال از 40 معلم منتخب از سایر نقاط استان تجلیل به عمل می آید.

وی با بیان اینکه برنامه‌های امسال هفته معلم به‌صورت متفاوت با گذشته برگزار خواهد شد تصریح کرد: طی این بخشنامه برنامه‌ها بر پایه مدرسه‌ای، محلی و منطقه پیش‌بینی شده است و بر این اساس باید برنامه به گونه‌ای پیش رود که نه تنها مردم و آموزش و پرورش، بلکه سایر ادارات نیز به تجلیل از معلمان بپردازند.

تقی‌زاده از برگزاری جشن با شکوه تجلیل از معلمان در 12 اردیبهشت خبر داد و افزود: در این همایش و جشن از هر یک از معلمان مناطق مختلف خوزستان به‌عنوان نماینده همه معلمان آن منطقه تجلیل خواهد شد.

مدیر‌کل آموزش وپرورش خوزستان با بیان اینکه تمام معلمان نمونه قابل تقدیر هستند، اظهار داشت: وزارت آموزش و پرورش امسال اقدامی برای معرفی معلم نمونه نکرد و از ما خواست تا تنها یک معلم را به آن ها معرفی نماییم.

وی اذعان کرد: بر این اساس، در اقدامی انسانی معلمی از الوار گرمسیری که در زمان انجام کار دچار حادثه و تصادف شد و همسر فرهنگی‌اش را از دست داد را به‌عنوان معلم نمونه برای دیدار با رهبر فرزانه انقلاب و مقامات کشوری معرفی نمودیم.

محمد تقی‌زاده  با بیان اینکه فرزند پسر این خانواده نیز در هنگام تصادف دچار مرگ مغزی و اعضای بدنش اهدا شد، بیان داشت: روز 15 اردیبهشت به پاس‌ تمام زحمات فرهنگیان مراسم تقدیری از پیشکسوتان فرهنگی استان برگزار می گردد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.