اهواز؛

تجهیز بیمارستان امام رضا (ع) امیدیه با 20 میلیارد ریال اعتبار

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) امیدیه از انجام پروژه‌های عمرانی با اعتباری بیش از 20 میلیارد ریال جهت تجهیز این بیمارستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جاسم علی‌نشان گفت: در راستای خدمات‌دهی بهتر و شایسته به شهروندان امیدیه و شهرهای اطراف توانسته‌ایم با اختصاص و تأمین اعتبارات لازم جهت انجام پروژه‌ها و خرید تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی موجبات پیشرفت و مجهز شدن بیمارستان امام رضا (ع) را فراهم نماییم.

وی افزود: در بحث تجهیزات پزشکی توانستیم در سال گذشته و امسال بیش از 7 میلیارد ریال اعتبار در بخش‌های اکو، سونوگرافی، آندوسکوپی آزمایشگاه، اکسیژن سنترال و زایمان بدون درد را خریداری و راه‌اندازی کنیم.

رئیس بیمارستان امام رضا (ع) امیدیه خاطرنشان کرد: با اجرای این مهم تا حدود بسیار بالایی از خروج شهروندان از شهرستان جهت استفاده از این امکانات در مراکز درمانی شهرهای اطراف و مرکز استان جلوگیری کنیم و موجبات رضایت‌مندی آنان را در این زمینه فراهم آوریم.

علی‌نشان تصریح کرد: در بخش پروژه‌های عمرانی نیز اقدامات گسترده‌ای صورت داده‌ایم و یا در حال اجرا داریم که می‌توان به شروع احداث کلینیک‌های تخصصی با اعتبار بیش از 12 میلیارد ریال، شروع احداث بلوک زایمان و تجهیز آن، پیگیری احداث و توسعه بخش اطفال، ایجاد اتاق عمل و تجهیز آن جهت جراحی عمل چشم را نمونه ای از کارها دانست.

وی به دیگر اقدامات این زمینه اشاره کرد و گفت: احداث واحد CSR  جدید جهت اتاق عمل، اتصال اورژانس بیمارستان به بخش‌های بستری جهت تسهیل بیماران و مراجعه کنندگان، احداث ساختمان جدید واحد حسابداری و درآمد بیمارستان  و خرید تجهیزات جهت آزمایشگاه از دیگر اقدامات بوده و با اتمام پروژه‌های در حال اجرا می‌توان رضایت‌مندی شهروندان را تا حدود بسیار بالایی فراهم کرد.

مدیر منطقه نمونه گردشگری شورابیل در پایان افزود: تمامی تلاش ما در مجموعه بهداشت و درمان بر آن است که بتوانیم با رفع مشکلات و کمبودهای پزشکی و بیمارستانی، رضایت‌مندی شهروندان را به ارمغان آوریم که همانا رضایت‌مندی خداوند در آن است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.