ربیعی پیش از خطبه‌های نمازجمعه تهران؛

تحریم هزینه عزت یک جامعه بود/اقتصاد مقاومتی داروی بی‌بدیل جامعه تولیدگرا

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تحریم هزینه عزت یک جامعه بود.

تحریم هزینه عزت یک جامعه بودبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی ربیعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران با تبریک روز گارگر اظهار داشت: تاکنون جامعه کارگری در کنار انقلاب اسلامی به وظایف‌ش عمل کرده است.

وی با تاکید بر اینکه تحریم هزینه عزت یک جامعه بود، گفت: کارگران بیش از همه این هزینه را متقبل شدند اما ما عزت مان را حفظ کردیم و موفق شدیم با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و مقاومت مان دروغ های بزرگ جهانی و ایران هراسی را نابود کنیم.

ربیعی با تأکید بر اینکه کارگر برای ما از ادبیات جدید و والاتری نسبت به دیگر نظام های فکری برخوردار هستیم، اظهار داشت: مفهوم کارگر برای ما با ثواب، خداجویی و به تعبیر بهتر با مفاهیم ارزشی و دینی معنا پیدا می‌کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در شرایط فعلی اهمیت کارگر افزون‌تر از قبل است، گفت: ما امروز نیازمند برنامه‌هایی برای رشد، توسعه و جبران برخی از عقب‌ماندگی‌هایمان هستیم.

ربیعی با تأکید بر اینکه امروز احقاق حق ما در دنیا آشکار شد و در این میان رژیم غاصب صهیونیستی از ناراضی‌ترین دولت‌ها است گفت: باید به بداندیشان جهانی که خواب لطمه به ایران را می‌بینند ثابت کنیم که به سرعت خود را به رتبه‌های ممتاز خواهیم رساند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر اینکه سربازان اصلی تداوم موفقیت‌های ما، کارگران هستند اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی داروی بی‌بدیل ما در جامعه تولیدگرا است.

وی با بیان اینکه ما در قبال جوانان نیازمند به کار مسئولیم اظهار داشت: امسال نیز چون سال گذشته در جهت اشتغال انبوه و مهارت افزایی  حرکت خواهیم کرد.

ربیعی با تأکید بر لزوم حفظ امنیت شغلی کارگران تصریح کرد: ما به جد این مسئله را دنبال خواهیم کرد و علاوه بر آن به دنبال رسمی کردن کارگران غیررسمی و اعطای بیمه پایدار به آنان هستیم.

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در پایان خاطرنشان کرد: امروز در دورانی هستیم که باید نشان دهیم جامعه ما از لحاظ پیشرفت و تولید داخلی می‌تواند حصار و تنگه‌ای را که دشمن ایجاد کرده بوده و بر آن می‌بالید، بشکند.

انتهای پیام/
برچسب ها: وزیر کار ، انقلاب ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار