رشت؛

حضور پرشور مردم در نخستين کنگره ملي شهداي گيلان

حضور پرشور مردم در نخستين کنگره ملي شهداي گيلان بهترين جلوه ي قدرداني از جانفشاني هاي شهدا و ايثارگران است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان ؛

نماينده ولي فقيه در گيلان امروز در خطبه هاي نماز جمعه رشت که درمکان برپايي کنگره ملي 8 هزار شهيد استان در ميدان شهداي ذهاب اين شهر برگزار شد بر ضرورت حضور گسترده و پرشورآحاد مردم در4 اجلاس اين کنگره تاکيد کرد و افزود: عظمت و اقتدار اين سرزمين مرهون دلاورمردي ها و جانفشاني ها شهدا و ايثارگران است.

نماينده ولي فقيه در گيلان درخطبه هاي نماز جمعه رشت گفت : برپايي يادواره ها و کنگره های شهدا بهترين شيوه گسترش سيره و آرمانهاي پاک شهيدان است که با استقبال گرم و پرشور مردم به حماسه هاي ماندگاري تبديل مي شود.

آيت الله قرباني با اشاره به ترفندها و توطئه هاي متنوع و مستمر استکبار براي مقابله با آرمانهاي پاک و والاي انقلاب اسلامي افزود: روحيه ايثار و مقاومت مردم همراه با بصيرت و ولايت مداري شان دشمنان راناامید کرده است.

وی در بخش ديگري از سخنانش با گراميداشت 12 ارديبهشت سالروز شهادت استاد شهيد مرتضي مطهري ، مقام والاي معلم و نقش آن در تعليم و تربيت نسل جوان را ستود و گفت: تجهيز معلمان عزيز به سلاح علم و دانش و ارتقاء بصيرتشان برای انتقال ارزشها به دانش آموزان هنري است که همواره بايد بدان اهتمام شود.

وي در ادامه با استناد به سخنان اخير رهبر معظم انقلاب در جمع کارگران نمونه کشور بر ضرورت ايجاد عزم ملي براي حمايت از توليد و بهره گيري از توانايي هاي داخلي تاکيد و اضافه کرد: اقتصاد مقاومتي تنها راه برون رفت جامعه از رکود و تورم است.

خطيب جمعه امروز رشت در ادامه انتخابات را جلوه اي زيبا از مشارکت مردم براي تعيين سرنوشت خويش عنوان کرد و افزود: اين حضور پرشور با انتخاب داوطلباني خدوم ، با اخلاص و خدمت گذار ماندگار مي شود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.