اصفهان؛

ايران امن ترين كشور منطقه است

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: به اذعان غرب، ايران امن ترين كشور منطقه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازاصفهان، در كنگره شهداي دانشجوي مدافع حرم استان اصفهان كه به ميزباني دانشگاه آزاد اسلامي شهرضا برگزار شد اظهار داشت: برخلاف تصور و خواست بيگانگان، جمهوري اسلامي ايران قدرتي در حال رشد و پيشرفت است.
سعيد جليلي گفت: سرمايه مردمي جمهوري اسلامي ايران باعث شده است تا دشمنان در تمام ادوار بعد از انقلاب در برنامه هاي خود عليه كشورمان شكست بخورند.
جليلي با اشاره به دغدغه امام خميني(ره) در خصوص اجراي اسلام ناب و جلوگيري از رشد و گسترش اسلام آمريكايي افزود: كشورهاي غربي از آنجا كه فهميده بودند هيچ چيز نمي تواند مانع رشد و توسعه انقلاب اسلامي شود طرح ايجاد فاصله بين جامعه و اسلام ناب را در دستور كار خود قرار دادند.
عضو تشخيص مصلحت نظام تصریح کرد: امروز كشور ما توانسته است به بركت اسلام ناب پيشرفت هاي گوناگوني در زمينه هاي مختلف بخصوص مسائل دفاعي و امنيتي داشته باشد و اينجاست كه مي توان فهميد دغدغه امام خميني(ره) براي حفظ و گسترش اسلام ناب به چه علت بوده است.
وي با بیان اینکه به دلیل ترس دشمنان از ولايت فقيه  ناشي از روحيه انقلابي و اسلامي مردم كشور است گفت: وقتي غرب در تمام صحنه هاي مبارزه شكست خورد، بهترين حربه را در اين ديد كه كشور را از اصل اسلام منصرف كند و در جاهايي كه قادر به انجام اين كار نيست، آن را منحرف سازد.

جليلي در ادامه به رشادت جوانان مدافع حرم اشاره كرد و افزود: حضور جوانان كشورمان در دفاع از حرم ائمه اطهار در راستاي اجراي اسلام ناب بوده است كه ترس و دلهره دشمنان در برابر كشور را دو چندان مي كند.
گفتنی در اين مراسم از خانواده سه شهيد دانشجوي مدافع حرم استان اصفهان تقدير شد.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.