مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا –ازبکستان؛

فوق سنگین های کشورمان روی تخته می روند

مولائی و بهرام زاده وزنه برداران فوق سنگین 105+ ایران امروز عصر در تاشکند به مصاف پولاد سرد می روند.

فوق سنگین های کشورمان رو تخته می روندبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های وزنه برداری قهرمانی قاره کهن امروز نیز پیگیری می شود و بهادر مولائی و محسن بهرام زاده در فوق سنگین وزن 105+ به روی تخته می روند.
 
در ادامه گزارش آمده است: بهادر مولایی متولد اول فروردین 1371 بابلسر دارنده طلای نوجوانان جهان در سال 2009 تایلند، طلای جوانان جهان 2011مالزی، مدال نقره 2013 لهستان است و محسن بهرام زاده دیگر وزنه دار دسته 105+کشورمان در این مسابقات متولد 22 مرداد 69 بوشهر و دارنده مدال نقره 2013 قهرمانی قاره کهن در قزاقستان می باشد.
 
بهادر و محسن مدعی گرفتن مدال در این رقابت ها هستند.
 
رضاپور عالی کارشناس وزنه برداری اظهار داشت: مولائی و بهرام زاده از ورزشکاران خوب کشورمان هستند که سابقه حضور در مسابقات جهانی راهم دارند.
 
وی تصریح کرد: بهادر در چندین مسابقه جهانی شرکت داشته است و یکی از شانس های وزنه برداری ایران برای حضور در المپیک برزیل است و همچنین محسن نیز نخستین سال حضور خود در فوق سنگین وزن را تجربه می کند.
 
پورعالی در پایان خاطر نشان کرد: امروز چهار وزنه بردار ایران در تاشکند به روی تخته خواهند رفت تا عملکرد تیم ملی در این رقابت ها مشخص شود.
 
گفتنی است، از دقایقی پیش وزنه بردارن اوزان 105 کیلوگرم روی تخته رفته اند تا شانس خود را برای کسب مدال در این وزن محک بزنند، کشورمان در این دسته دو  ورزشکار به نام های محمد رضا براری و کیا قدمی را دارد.
 
شایان ذکر است: محمد رضا براری متولد 11 فروردین 1367 ساری است و در کارنامه خود مدال طلای قهرمانی جوانان اسیا در اردن و برنز مسابقات جهانی بزرگسالان 2013 لهستان را دارد و کیا قدمی دیگر وزنه بردار این وزن ایران، متولد 6 بهمن 1369 کرمانشاه است که از مهمترین عنوان وی می توان به کسب مدال برنز رقابت های قهرمانی آسیا در سال 2013 در شهر آستانه قزاقستان اشاره کرد.
 
انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار