هاشمی: با حضور در مسابقات قهرمانی آسیائی ازبکستان سهمیه المپیک برزیل را گرفتم

ملی پوش وزنه بردار کشورمان گفت:حضورم در تاشکند دومین مسابقه ی گزینش ام بود وتوانستم سهمیه ی المپیک را کسب کنم.

هاشمی: با حضور در مسابقات قهرمانی آسیائی ازبکستان سهمیه المپیک برزیل را گرفتمعلی هاشمی وزنه بردار تیم ملی کشورمان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: بر اساس قوانین فدراسیون جهانی وزنه برداری ،ورزشکاری که قصد حضور در المپیک را دارد باید در دو مسابقه گزینشی شرکت کند و بنده نیز با اعزام به رقابتهای قهرمانی آسیا که در تاشکند ازبکستان برگزار شد ( مسابقات جام جهانی امریکا نخستین مسابقه ی گزینشی ام بود )به این هدف نائل امدم وتوانستم سهمیه المپیک را کسب کنم البته نظر سرمربی نیز شرط است وهر وزنه برداری که آماده تر باشد به المپیک می رود.
 
وی تصریح کرد: رقابتهای قهرمانی قاره کهن که از 11-3 اردیبهشت در ازبکستان انجام شداز سطح کیفی بالائی برخوردار بود و خیلی سنگین بر گزار شد.
 
هاشمی در ادامه گفت:بنده در این مسابقات یک ضرب نقره،دو ضرب برنز ودر مجموع نقره وزن 94 کیلو گرم را کسب کردم ورقبایم ازکشورهای قزاقستان ،کره جنوبی ومیزبان بودند این هم باید اضافه کنم که رضا بیرالوند از کشورمان نیز  در این دسته بود .
 
وی عنوان کرد: به نظرم عملکردم در یک ضرب قابل قبول تر از دوضرب بود و می توانستم بهتر از این نیز عمل کنم .
 
هاشمی تاکید کرد:مدتی پیش از ناحیه زانو مصدوم شدم که خوشبختانه تا حدودی بهبود یافتم وقرار بر این شد که بعد از مسابقات آسیائی (تاشکند( همین رقابتها، MRIبگیرم تا از وضعیت آسیب دیدگی اطمینان پیدا کنم و  ببینم برای رقابتهای آینده مشکلی پیش نمی آید.  قول می دهم که در المپیک بهتر از آسیائی باشم.
 
وی در این باره گفت:مسابقات وزنه برداری بین المللی جام فجر والمپیک را پیش رو داریم برای اینکه قدرتمند در این مسابقات حضور داشته باشیم اردوهایمان از امروز آغاز شده است و زیر نظر انوشیروانی تمرینات را شروع کردیم وتا فرصتی که به مسابقات برزیل داریم تلاش زیادی می کنم که بر آمادگی ام افزوده شود وقول می دهم در ریودوژانیرو بهتر از تاشکند رکورد بزنم.
 
انتهای خبر/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار