اهواز؛

اصلاح سیستم كنترل كمپرسور هوای ایستگاه ترزیق گاز رامشیر

مدير عامل شركت بهره برداري نفت و گاز آغاجاري گفت: سيستم كنترل يكي از مدل هاي كمپرسور هواي ايستگاه ترزيق گاز رامشير با تلاش كاركنان تعميرات بخش 4 شركت بهره برداري نفت و گاز آغاجاري اصلاح و تعويض كلي شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد باورساد در این خصوص بیان کرد: سيستم كنترل اين نوع كمپرسورها به وسيله يك كنترلرانحصاري كه از چند كارت الكترونيكي SMD غير قابل تعمير تشكيل شده كه بدليل تحريم ها و هزينه هاي  بالا و انحصاري بودن،  تامين آن بسيار مشكل بود .

وي اظهار داشت: كاركنان نگهداري و تعميرات (ابزار دقيق بخش 4) با اتخاذ تدابير فني و در راستاي  اصول اقتصاد مقاومتي و اتكا به دانش فني و توانمندي داخلي، اقدام به نوشتن نرم افزار، سيستم كنترل جايگزين ( PLC KEYENCE ) و تغييرات لازم بر روي حسگرها، انتقال دهنده ها، سيستم سيم كشي  و نشان دهنده ها كردند.

كنترل كاملا هوشمند و قابل توسعه، قابليت اتصال به شبكه و ديگر سيستم هاي كنترل و مانيتورينگ بخش كنترل فرآيند، هزينه مناسب، دسترسي آسان، ايمني بالا، تعمير و نگهداري آسان، امكان ثبت و نگهداري وقايع و رخدادهاي حين كار از فوايد و قابليت هاي  سيستم  اصلاح شده مي باشد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.