شهردار دهدشت:

کمبود نیروی خدماتی در شهرداری دهدشت با وجود 85 نیروی مازاد

شهردار دهدشت گفت: در حالی که بر اساس چارت سازمانی باید 65 نیروی خدماتی در این نهاد وجود داشته باشد گفت: با وجود 85 نیروی مازاد در دیگر رده‌ها،در بخش خدمات شهری کمبود نیرو داریم.


 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛تخشا نبود درآمد مالی پایدار را از عمده مشکلات شهرداری عنوان و تصریح کرد: کاهش ساخت و سازها از جمله عواملی است که درآمد حاصل از عوارض ساختمانی را کاهش داده است.
 
وی،در ادامه بیان کرد: از نیمه دوم سال 92 تاکنون تنها 446 فقره پروانه ساخت در این شهر صادر شده و این در حالی است که دوره قبل به علت اعطای وام‌های مسکن و تسهیلات بانکی، 976 فقره پروانه صادر شده بود.
 
تخشا به کمبود نیروی خدماتی در شهرداری اشاره کرد و با بیان این‌که بر اساس چارت سازمانی به ازای هر هزار نفر باید یک نفر نیروی خدمات شهری وجود داشته باشد،افزود: جمعیت 65 هزار نفری دهدشت تنها 35 نفر کارگر خدمات شهری دارد.
 
وی،با بیان این‌که طی سال‌های 89 تا نیمه نخست سال 92،تعداد 85 نفر نیروی مازاد به بدنه شهرداری وارد شده است تصریح کرد: این نیروها در رده‌های سازمانی غیر ضروری به کار گمارده شده و با توجه به حکم تعریف شده امکان تغییر رده این کارگران و بازگشت به خدمات شهری وجود ندارد.
 
تخشا عدم تعامل شورای شهر با شهردار را از دیگر عوامل اختلال در خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان دانست و با بیان این‌که هیچ گاه با اعضای منتقد (طیف اقلیت) چالشی و دور از ادب و احترام صحبت نکردم،تصریح کرد: از اعضای منتقد انتظار می‌رود طرح و برنامه در چارچوب ضوابط و توان شهرداری ارائه دهند تا شهردار اجرایی کند.
 
شهردار دهدشت با بیان این‌که نارضایتی این طیف از شهردار منجر به استیضاح هم شده بود،گفت: اما استیضاح رأی نیاورد و با حمایت طیف اکثریت به کار خود ادامه می‌دهم.
 
تخشا افزود: مردم نباید بین شورا و شهرداری گروگان گرفته شوند بنابراین می‌طلبد اعضای شورا یک سال باقی مانده از این دوره ارتباط با شهردار را قوی کرده و با ارائه طرح و برنامه در کنار مردم و برای خدمت‌رسانی باشند.
 
انتهای پیام/و
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.