راه اندازی سونوگرافی پیشرفته درمانگاه تأمین اجتماعی دهدشت

درمانگاه تأمین اجتماعی دهدشت به سونوگرافی پیشرفته مجهز شد با راه‌اندازی سونوگرافی پیشرفته درمانگاه تأمین اجتماعی دهدشت روزانه 90 بیمار در این واحد درمانی ویزیت می‌شوند

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ارجمند فرهادی اشاره به خدمات‌دهی این واحد درمانی اظهار داشت: درمانگاه تأمین اجتماعی در دو بخش عمومی و تخصصی به بیماران خدمات‌ درمانی ارائه می‌دهد.
 
رئیس درمانگاه تأمین اجتماعی دهدشت تصریح کرد: 6 پزشک عمومی و پزشکان متخصص روزانه بیماران را ویزیت می‌کنند.
 
وی با بیان این‌که پزشکان متخصص در رشته‌های قلب،زنان و زایمان،داخلی،اطفال،اعصاب و روان و چشم در درمانگاه حضور دارند،افزود: ظرفیت پذیرش هر کدام روزانه 50 بیمار بوده که در سیستم نوبت‌دهی تلفنی نامنویسی کرده باشند.
 
فرهادی تصریح کرد: سونوگرافی و یونیت‌های دندانپزشکی این مرکز به دستگاه‌های پیشرفته مجهز شده و مشکلی در زمینه تجهیزات درمانی وجود ندارد.
 
وی،ظرفیت پذیرش در سونوگرافی و دندانپزشکی را به ترتیب 90 و 50 بیمار دانست و تصریح کرد: 350 میلیون تومان برای تجهیز سونوگرافی و دندانپزشکی درمانگاه هزینه شده است.
 
این مسئول تصریح کرد: درمانگاه تأمین اجتماعی دهدشت سال گذشته از نظر خدمات‌دهی در بین درمانگاه‌های هم سطح رتبه سوم را کسب کرد.
 
فرهادی با اشاره به آزمایشگاه این مرکز با بیان این‌که روزانه 20 بیمار در این آزمایشگاه ویزیت می‌شوند تصریح کرد: در واحدهای دندانپزشکی نیز خدمات از قبیل پرکردن،جرم‌گیری و کشیدن دندان انجام می‌شود.
 
انتهای پیام/و
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.