كمك هاي مردمي به آموزش و پرورش گچساران 16 برابر شد

مدير آموزش و پرورش گچساران گفت: كمك هاي مردمي در اين شهرستان به مدارس و امر تعليم و تربيت نسبت به مدت مشابه دو سال قبل 16 برابر شد.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ ظهيرالدين پورالحسيني افزود: مردم گچساران در سال تحصيلي جاري 10 ميليارد ريال به آموزش و پرورش كمك كردند در حالي كه اين كمك هاي در سال تحصيلي 93-92 حدود 600 ميليون ريال بود.
وي با اشاره به جمع آوري 20 ميليارد ريال كمك مردمي در كهگيلويه و بويراحمد به آموزش و پرورش اين استان افزود: نيمي از كمك هاي مردمي به آموزش و پرورش در مناطق 14گانه اي اين استان در گچساران جذب شده است.
وي اظهار كرد: كسب رتبه برتر انجمن اوليا و مربيان، شوراي آموزش و پرورش، ستاد حمل و نقل اين شهرستان در استان كهگيلويه و بويراحمد نشانگر همدلي و همزباني مردم و مسئولان براي بهبود شاخص هاي آموزشي در اين شهرستان است.
مدير آموزش و پرورش گچساران از كسب 100 رتبه موفقيت ملي و استاني دانش آموزان و فرهنگيان گچساراني از سال گذشته تاكنون خبر داد.
وي اظهار كرد: كسب رتبه تجربه برتر مديريتي اين شهرستان در بين 800مدير در سطح كشور يكي ديگر از دستاوردهاي موفق آموزش و پرورش گچساران در سال جاري است.
وي راهيابي 22 دانش آموز به مرحله كشوري المپيادهاي علمي، كسب دو رتبه يك رقمي،14 رتبه دو رقمي و 36 رتبه سه رقمي دانش آموزان گچساراني در كنكور 94 منطقه سه كشور، رتبه اول فيلم رشد در كهگيلويه و بويراحمد از مهمترين موفقيت هاي آموزش و پرورش گچساران در يك ساله گذشته بوده است.
مدير آموزش و پرورش گچساران گفت:تجليل از معلمان نمونه، برنامه فرهنگي سپاس از معلم در مدارس، برگزاري نشست هاي بصيرتي از مهمترين برنامه ها هفته معلم در اين شهرستان است.
وي اظهار كرد: برپايي نمايشگاه هنرهاي تجسمي، غبارروبي گلزار شهدا، بازديد از خانواده هاي فرهنگي و حضور دست جمعي در نماز جمعه از ديگر برنامه هاي بزرگداشت هفته معلم در گچساران است.
پورالحسيني تعداد معلمان اين شهرستان را دو هزار نفر برآورد و افزود: اين فرهنگيان كار تعليم و تربيت بيش از 23 هزار دانش آموز را به عهده دارند.
انتهای پیام /ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.