کاهش فوت شدگان حوادث ناشی از کار در خراسان رضوی

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی از کاهش 43 درصدی تعداد فوت شدگان حوادث ناشی از کار در خراسان رضوی خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی، محمود احمدی گفت: تعداد کارگران فوت شده بر اثر حوادث ناشی از کار در این استان، درسال 94 نسبت به مدت مشابه، 43 درصد کاهش یافته است که این آماردرکشور کاهش 21 درصدی داشته است.

وی افزایش نظارت و رعایت بیشتر قوانین در کارگاهها و واحدهای تولید ی را علت کاهش حوادث ناشی از کار دانست .

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت:بازرسان کار این اداره کل، در سال 1394با انجام 25454بازرسی از کارگاههای مشمول قانون کار، بر اجرای صحیح آیین نامه های ایمنی کارگاهها و سایر مقرات قانون کار نظارت کردند.

محمود احمدی درباره اقدامات کیفی این اداره کل در راستای آموزش جامعه هدف و افزایش سطح ایمنی کارگاهها افزود: امسال بازرسان کار این اداره کل توانسته اند با تحقق111 درصدی تعهد پیش بینی شده از نظر کمی ،عملکرد قابل قبولی داشته باشند و در کاهش36 درصدی شاخص حوادث ناشی از کار در سال 1394 نسبت به مدت مشابه سال 1393موفق بوده اند.

وی گفت: لازم است در کنار بازرسی از کـارگـاهها، ارائه آموزش و سایر پی گیریها ،کارفرمایان و کارگران نیز نسبت به رعایت اصول ایمنی کار، تلاش بیشتری کنند تا از بروز حوادث ناشی از کار از جمله صدمات روحی ، مالی ، جانی و سایر خسارات و هزینه ها که به جامعه تحمیل می شود، ،جلوگیری کنند.

انتهای پیام//

برچسب ها: حوادث ، کار ، فوت ، مشهد ، خراسان رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار