با حضور امیر نصیرزاده؛

از شهردار و مدیران مناطق 13 و 14 تجلیل شد

به پاس اقدامات صورت گرفته در طرح تعریض خیابان پیروزی و طرح ویژه زیباسازی ستاد نیروی هوایی ارتش توسط شهرداری منطقه 13، امیر نصیرزاده از شهردار و مدیران مناطق 13 و 14 با اهدای هدایایی به رسم یادبود تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی نهاجا، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیر زاده ، معاون هماهنگ کننده  نیروی هوایی ارتش، در مراسم تقدیر از شهرداران مناطق 13 و14 که با حضور سرهنگ شیروانیان معاون هماهنگ کننده اداره عقیدتی سیاسی، امیر سرتیپ دوم عباس زاده رییس اداره مهندسی و دیگر مسئولین این نیرو برگزار شد، ضمن قدردانی و تشکر از فعالیت ها و اقدامات شهرداری های مناطق 13و  14، خواستار افزایش زمینه تعاملات و همکاری متقابل ستاد نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی و شهرداری در زمینه امور شهری شد.

امیر سرتیپ خلبان نصیر زاده با اشاره به طرح زیباسازی ستاد نیروی هوایی ارتش توسط شهرداری منطقه 13 در خیابان پیروزی  گفت : نصب تصاویر شهدا به همراه نورپردازی درختان   طرحی ماندگار و یاد آور ایثارگری ها و فداکاری های شهدای هشت سال دفاع مقدس است که بسیار روحیه بخش  بود و به ویژه در شب زیبایی و جلوه خاصی دارد.

وی یکی از مهم ترین اقدامات شهرداری مناطق  13 و 14 را تعریض خیابان پیروزی برشمرد واظهارامیدواری کرد که با تعامل و همکاری نهاجا و شهرداری منطقه 13 خدماتی در خور و شان مردم شریف این منطقه به آن ها ارائه شود.

در ادامه این مراسم  لوح سپاس و هدایایی به رسم یادبود به شهرداران منطقه 13 و 14  اهدا شد.

در این مراسم شهرداران  منطقه13 و 14، معاونان امور شهری و فضای سبز ، مشاوران و مدیر دفتر حوزه شهرداری ، رئیس اداره زیباسازی و..  این شهر داری هاحضور داشتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار