با حضور امیر نصیرزاده صورت گرفت؛

تقدیر از معلمین و اساتید برتر نهاجا

همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، مراسم بزرگداشت مقام معلم در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری برگزار گردید.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی نهاجا آیین بزرگداشت مقام معلم با حضور امیرسرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش، حجت الاسلام امیری معاون تربیت و آموزش اداره عقیدتی سیاسی این نیرو و جمعی از فرماندهان، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری  برگزار شد.

در این مراسم امیر سرتیپ دوم خلبان هادیان فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری با اشاره به برخی از ویژگی های شخصیتی شهید مطهری گفت: استاد مطهری، ویژگی های شاخصی چون تقوای علمی، اخلاقی،  تسلط به موضوع علمی، نظم و بیان ساده داشت.

وی گفت: شهید مطهری تدریس را حضور در محراب عبادت می دانست و همیشه علاوه بر اینکه توان و استعداد دانشجویان و دانش آموزان را مدنظر قرار می داد، در مقابل انتقادات آنها صبور بود.

فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری استاد مطهری را الگویی برای معلمان برشمرد و افزود: تمامی اساتید باید این ویژگی های استاد مطهری را در خود بپروانند.
همچنین حجت الاسلام و المسلمین امیری در سخنانی بصیرت بخشی و تواضع را دو ویژگی مهم معلم از نگاه قرآن خواند و گفت : اصل علم این است که انسان بتواند بصیرت را در بندگان خدا ایجاد کند ، به طوری که مردم با بصیرت در مسیر دین حرکت کنند .

وی گفت: شهید مطهری از این ویژگی بهره مند بود و در این راه جان خود را تقدیم کرد.

معاون تربیت و آموزش اداره عقیدتی سیاسی نهاجا ضمن بیان اینکه خداترسی و تواضع ویژه علماء و جامعه فرهنگی است ، تصریح کرد: هنگامی که خداوند از آفرینش در قرآن سخن می گوید، کلمه کرامت را ذکر می کند؛ ولی زمانی که از علم و دانش صحبت می کند، از اکرمیت یاد می کند.

در پایان این مراسم از اساتید برتر نیروی هوایی ارتش با اهدای لوح و هدایایی تقدیر به عمل آمد.


انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار