سنندج؛

حمایت از واحدهای تولیدی جهت ایجاد اشتغال درکردستان

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان گفت: دولت مصمم است برای ایجاد اشتغال پایدار از واحدهای تولیدی مشکل دار با تمام توان حمایت کند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه جوان ازسنندج،حسین فیروزی در جلسه رفع و تسهیل موانع تولید استان کردستان گفت: در جهت تحقق اهداف ستاد اقتصاد مقاومتی در کشور و استان کارگروه رفع و تسهیل موانع تولید برای به حرکت در آوردن چرخه تولید و اشتغال با عزمی جدی تلاش خود را برای کمک به واحدهای تولیدی مشکل دار بکار گرفته است.

وی افزود: در این راستا این کارگروه با همکاری دستگاههای اجرایی و بانک های عامل استان سعی می کندتا موانع و مشکلات پیش روی واحدهای تولیدی که دارای مشکل شده اند بر طبق قوانین و مقررات و با مساعدت ویژه رفع و این واحدها به چرخه تولید استان بازگردند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری کردستان بیان کرد: کمک به واحدهای دارای موانع و مشکلات مالی با حمایت مجدد بانک های عامل، مساعدت واحدهای نیمه تعطیل و احیاء و بازسازی واحدهای تولیدی که به دلیل موانع متعدد بطور کامل از چرخه تولید خارج شده اند در اولویت کاراین کارگروه در استان قرار دارد.

وی ادامه داد: این کارگروه در همه عرصه های اقتصادی و تولیدی نظیر بخش تعاونی های کشاورزی، صنعت و دیگر بخش های تولیدی استان پرونده برخی از واحدهای مشکل دار که توسط دستگاههای اجرایی ارائه شده اند را بررسی کرده و تلاش می کند تا موانع موجود را بر طرف کند.

فیروزی در پایان خواستار تلاش مضاعف مدیران دستگاههای اجرایی برای برطرف کردن مشکلات واحدهای تولیدی استان شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.