ترامپ : در توافق با ایران به هیچ چیز نرسیدیم + فیلم

دونالد ترامپ نامزد انتخابات رياست جمهوری آمريکا از حزب جمهوری خواه گفت: در توافق با ايران به هيچ چيز نرسيديم.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ ترامپ در اظهاراتی در ايندياناپوليس در ايالت اينديانا گفت: همه ما ماموريتی داريم و بايد روراست بگويم که ما نبايد توافق هايی همانند توافق با ايران داشته باشيم.ما يکصد و پنجاه ميليارد دلار به آنها داديم و هيچ چيز به دست نياورديم. شما ديديد که در عراق چه در حال روی دادن است. آنجا از داخل منفجر شده است. ايران به آنجا رفت و آنجا را گرفت و آنها حتی يک گلوله هم شليک نکردند. آنها برنده شدند.آنها اين اقدامات را دهه ها است که انجام می دهند.
وی افزود:ما نبايد قابل پيش بينی باشيم اما قابل پيش بينی و شرمسار بوده ايم. فرقی نمی کند که چه روی داده است اما ما بسيار شرمسار بوده ايم.اما ما بايد کشورمان را دوباره بزرگ کنيم. ما نبايد بيش از اين شرمسار شويم.ما نبايد به خاطر بازداشت ده ملوان خود که همانند گروگان و زندانی با آنهارفتار شد، شرمسار شويم.

لینک دانلود

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
زنده باد ایران وایرانی که خواب ‌ وخوراک رو از این امریکایای پست گرفته زنده باد رهبرم که با یک جمله فقط یک جمله ارامش ایندگان اونا رو از همین الان به هم میریزه زنده با ایران
United States of America
ناشناس
۱۵:۴۳ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
ترجمه رو زیرنویس کنین بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
لايك به ايران هميشه سرفراز كه تمام مباحث آمريكا در باره اون است و بايد برنامه ها و سياستهاشون رو بر مبناي ايران سربلند تنظيم كنند.