اهواز؛

کلنگ‌زنی احداث 20 هزار واحد مسکونی در کارون

سرپرست کمیته امداد امام خمینی خوزستان از کلنگ زنی احداث 20 هزار واحد مسکونی با حضور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تعدادی از مسئولان کشوری و لشکری با مشارکت سپاه پاسداران و کمیته امداد امام خمینی در شهرستان کارون خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، هوشنگ خبازخوب گفت: با هدف رسیدگی و احداث مسکن مناسب در مناطق محروم برای جامعه هدف تحت حمایت کمیته امداد که از لحاظ مالی و اقتصادی ضعیف هستند توافقنامه‌ای به امضای رئیس کمیته امداد و معاون هماهنگ کننده سپاه رسیده است.

وی تصریح کرد: در این توافقنامه، تعداد 20 هزار واحد مسکونی برای مددجویان، تعداد 615 واحد مسکونی در مناطق محروم و روستائی سطح استان خوزستان احداث می‌شود.

خباز خوب فقرزدایی و تأمین مسکن مددجویان و اقشار نیازمند را از اهداف و اولویت‌های مهم کمیته امداد امام خمینی (ره) عنوان کرد و اظهار داشت: این واحدهای مسکونی با متراژ متوسط 50 متر مربع و در مجموع 30 هزار و 750 متر مربع هستند که اعتبار هر واحد مسکونی مبلغی بالغ بر 300 میلیون ریال و در مجموع مبلغ 184 میلیارد و 450 میلیون ریال است.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی خوزستان اذعان کرد: تأمین قطعه زمین این واحدهای مسکونی به عهده مددجو بوده و کمیته امداد مبلغ 300 میلیون ریال بصورت کمک بلاعوض برای احداث این منازل هزینه کرده است که زمان تحویل منزل مسکونی تا پایان سال جاری تعیین شده است.

این مقام مسئول در پایان این مراسم به همکاری‌های قبلی بین کمیته امداد و سپاه به منظور فقرزدایی از زحمات سپاه پاسداران اشاره کرد و  قدردانی نمود.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار