رشت؛

بزرگداشت آن فداکاران رشید، بزرگداشت رادمردی و ایمان صادقانه است

پیام رهبر انقلاب در تجلیل از نقش‌آفرینی و فداکاری شهدا و رزمندگان گیلان در مراسم اختتامیه کنگره بزرگداشت 8 هزار شهید استان گیلان منتشر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از رشت، در کنگره هشت هزار شهید گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان برای خواندن پیام رهبر معظم انقلاب به جایگاه رفت.

اجلاسیه پایانی کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان آغاز به‌کار کرد+عکس

 گفتنی است آيت الله قربانی با خير مقدم به ميهمانان و خانواده شهدا از ايثارگران گيلانی 8 سال دفاع مقدس تجليل کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، صبح امروز (سه‌شنبه) پیام حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در تجلیل از نقش‌آفرینی و فداکاری شهدا و رزمندگان گیلان در دوران دفاع مقدس، در مراسم اختتامیه کنگره بزرگداشت هشت هزار شهید استان گیلان در شهر رشت، منتشر شد.

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی که از سوی نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان و امام‌جمعه رشت قرائت شد، به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

به ارواح طیبه‌ی شهیدان عالی مقام گیلان درود می‌فرستم و ارادت خود را به خانواده‌های عزیز آنان ابراز می‌دارم. لشکر قدس گیلان در شمار یگانهای نقش‌آفرین در دفاع مقدس بود و اینجانب خاطره‌ی خوش آن صفا و صلابت و صداقت را از یاد نخواهم برد ان‌شاء الله. بزرگداشت آن فداکاران رشید، بزرگداشت رادمردی و ایمان صادقانه است. برای همه‌ی دست‌اندرکاران این مراسم پاداش الهی را مسألت می‌کنم.

والسلام علیکم و رحمة الله
سیّد علی خامنه‌ای
۹ اردیبهشت ۱۳۹۵


استاندار گیلان در کنگره ملی 8 هزار شهید گیلان 

براساس تأکیدات رهبر فرزانه انقلاب و سیاست های دولت تدبیر و امید مبنی بر زنده نگهداشتن نام و یادشهدا،خود را متعهد به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ آرمان های اسلام و انقلاب می دانیم و قطعا امروز کنگره با این اجلاسیه پایان نمی یابد، بلکه آغازی در راه خدمت به حفظ و احیاء آثار و بـرکـات خون شهدای بزرگوار و ایثارگران ارجمند و بازشناسی هر چه بیشتر رشادتهای مردم گیلان است.

ابراز خرسندی خانواده های شهدا از برگزاری کنگره

خانواده های معزز شهدا،ایثارگران و مردم ولایتمدار گیلان ضمن ابراز خرسندی از کنگره ملی 8هزارشهید گیلان،با سردادن شعارهای ای رهبر آزاده آماده ایم آماده و همچنین خامنه ای کوثر است دشمن او ابتر است ،ولایتمداری خود را در میدان شهدای ذهاب شهر طنین انداز کردند.

بزرگداشت آن فداکاران رشید، بزرگداشت رادمردی و ایمان صادقانه است

بزرگداشت آن فداکاران رشید، بزرگداشت رادمردی و ایمان صادقانه است

حضور آیت‌الله نوری‌همدانی در اجلاسیه 8 هزار قهرمان

آیت الله نوری همدانی از اشتیاق حضور مردم شهید پرور گیلانی در کنگره ملی 8هزار شهید قدردانی کرد.

بزرگداشت آن فداکاران رشید، بزرگداشت رادمردی و ایمان صادقانه است

وی از شهدا به عنوان ابراهیم و اسماعیل زمانه یاد کرد و گفت: شهدا با غلبه بر نفس خود ،به جنگ استکبار رفتند.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به اینکه شهید با عمل بالای خود نزد خداوند بالاترین درجه ایمان را دارد،افزود: شهدا با تقوا و اخلاص تمام در راه خدا جهاد کردند و استکبار و استبداد زمان را از بین بردند.

در حال تکمیل...
برچسب ها: رشت ، کنگره ملی ، شهید ، هشت هزار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.