ساری،

یادواره شهدای هادی شهر

رئیس شورای مرکزی قرارگاه راهبردی عمار در پنجمین یادواره 42 شهید هادیشهر سیره شهدا را بهترین الگوی برای زندگی امروز دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب گفت: شهدا هدایای آسمانی و برکتی برای این مرز و بوم هستند و این شهدا در دوران دفاع مقدس با جانفشانی و ایثار خود، کشور را بیمه کردند و نیاز است دست آوردها و فرهنگ هایی که در عرصه های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در دوران دفاع مقدس کسب شد به نسل ها منتقل شود.

وی افزود : دشمنان ایران اسلامی همیشه سعی در خدشه دار کردن امنیت کشور را دارند و برای شکست دادن انقلاب اسلامی از تمام طرح ها و برنامه ها بهره گرفته اند ولی این دسیسه هابه برکت خون شهدا و ولایتمداری ملت و هوشیاری آنها نقش بر آب شد.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه راهبردی عمار هدف از برگزاری یادواره شهدا را، ترویج فرهنگ مقاومت و ایثار ، تقویت باورهای دینی و انقلابی آحاد جامعه دانست و افزود: همگان باید بدانند مردان بی ادعایی با گذشتن از جانشان در مقابل دشمنان این مرز و بوم از کشور و ملت حمایت کردند.

پژوهشگر تاریخ و مدرس حوزه و دانشگاه افزود: وظیفه امروز ما حفظ نظام، در مسیر انقلاب حرکت کردن، پیروی از رهبری انقلاب و همچنین ادامه راه شهدا و ایثارگران بوده و بسیار خطیر تر و حساس تر از گذشته است.

انتهای پیام/


برچسب ها: ساری ، یادواره ، شهدا ، طائب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.