یزد؛

استان یزد آماده برگزاری مطلوب ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد: استان یزد آماده برگزاری مطلوب ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یزد؛ رقیه دوست فاطمی‌ها، مدیرکل کتابخانه‌های استان و دبیر استانی این جشنواره ملی با اشاره به برگزاری ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی، گفت: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور متولی برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی است و در این راستا، مسابقه ملی کتابخوانی با محوریت زندگانی و سیره حضرت رضا(ع) ویژه رده‌های سنی مختلف برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این دوره از جشنواره، سه کتاب «امام علی بن موسی الرضا(ع)»، «اعترافات غلامان» و «دوست مهربان کبوترها» برای استفاده مخاطبان و کتاب‌خوانان معرفی شده است و مسابقه ملی کتابخوانی از این سه کتاب برگزار خواهد شد.

دوست فاطمی‌ها با اشاره به اینکه استان یزد آماده برگزاری مطلوب ششمین جسنواره کتابخوانی رضوی است، ابراز امیدواری کرد با همکاری و پیگیری همه همکاران و کتابداران اداره کل کتابخانه‌های عمومی، این جشنواره به شکل شایسته‌ای در سطح استان اجرا شود.

در ادامه این جلسه و پس از قرائت مفاد شیوه‌‌نامه اجرایی جشنواره کتابخوانی رضوی، کارشناسان اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد، نظرات و پیشنهادهای خود را برای برگزاری مطلوب این جشنواره در استان بیان داشتند.

در نخستین جلسه کمیته برنامه‌ریزی جشنواره کتابخوانی رضوی در استان یزد، در خصوص تعامل و مشارکت با سازمان‌ها و نهادهای مختلف استان برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره نیز بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار