زاغی نژاد: می خواهیم با پیروزی به کار خود پایان دهیم/ سرمربی الاتحاد: کسب سه امتیاز برای ما مهم است

در آستانه دیدار تیم های سپاهان و الاتحاد عربستان هر دو مربی گفتند تیم خود را برای کسب پیروزی به میدان می فرستند.

زاغی نژاد: می خواهیم با پیروزی به کار خود پایان دهیم/ سرمربی الاتحاد:کسب سه امتیاز برای ما مهم است
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان از هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امروز تیم سپاهان به مصاف الاتحاد عربستان می رود.

سپاهانی ها با سه امتیاز در قعر گروه جای گرفته و شانسی برای صعود به دور بعد ندارد اما نماینده عربستان برای هموار ساختن راه صعود خود به سه امتیاز این مسابقه نیاز مبرم دارد.

در آستانه این دیدار هر دو مربی از پیروزی صحبت کرده اند.

سپاهان با استیماچ در بازی قبل مقابل الاتحاد 4-0 شکست خورد، اما زاغی نژاد که جانشین او شده است می گوید:ما اکنون آنچه که چه در بازی قبلی اتفاق افتاده است را فراموش کرده ایم. اگرچه در آن بازی  ما فرصت پیروزی داشتیم، از فرصت هایی که ایجاد کردیم بهره ای نبردیم در حالی که الاتحاد فرصت های خود را تبدیل به گل کرد.

وی افزود: شانس ما برای راهیابی به مرحله حذفی به پایان رسیده و ما در انتهای گروه هستیم. اما این بدان معنا نیست که برای این بازی هیچ انگیزه ای نداریم.. ما می خواهیم با پیروزی به حضور خود در لیگ قهرمانان پایان دهیم.

ویکتور پیتورکا سرمربی رومانیایی الاتحاد نیز گفت: ما برای آخرین چالش گروهی خود آماده ایم  و کسب سه امتیاز مهم است. تنها گزینه برای ما پیروزی است. پیروزی مهم است و امیدوارم نتیجه بازی های دیگر به نفع ما باشد.

وی افزود: ما بیش از حریفان خود نیازمند امتیاز هستیم. امیدوارم بتوانیم عملکرد درخشان قبلی خود در دوحه را تکرار کنیم. بازیکنان ما برای دستیابی به یک  پیروزی بزرگ  دیگر انگیزه بالایی دارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار