سرمربی الهلال: شایسته ی پیروزی بودیم/ قلعه نویی: خوب بازی کردیم

پس از شکست تیم فوتبال تراکتور سازی مقابل الهلال عربستان در حالی که قلعه نویی عملکرد تیمش را خوب توصیف کرد، سرمربی یونانی الهلال تیم خود را شایسته پیروزی دانست.

سرمربی الهلال: شایسته ی پیروزی بودیم/ قلعه نویی: خوب بازی کردیم
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان روز گذشته از هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا الهلال عربستان با نتیجه 2-1 از سد تراکتورسازی گذشت و پس از نماینده کشورمان به مرحله بعد این رقابت ها راه یافت.

پس از این مسابقه جورجیوس دونیس سرمربی یونانی الهلال گفت: با وجود تمام شرایطی که در دور قبلی داشتیم از جمله سه شکست متوالی در لیگ داخلی و در لیگ قهرمانان آسیا ،امشب شایسته پیروزی بودیم. 

ما با ترکیب تهاجمی بازی نکردیم زیرا بازیکنان مناسبی در اختیار نداشتیم و معرفی  الیتون (زننده گل دوم)در زمان مناسبی اتفاق افتاد. او ثابت کرد که بازیکن مهمی است زیرا گل پیروزی بخش را به ثمر رساند .

امیر قلعه نویی سرمربی تراکتور سازی  نیز درباره این بازی گفت:ما خوب بازی کردیم و با چالشی جدی از سوی الهلال مواجه شدیم. آنها می خواستند پیروز شوند و به هدف خود رسیدند. از آنجایی که ما قبلا صعود کرده بودیم  به منظور جلوگیری از آسیب دیدگی بازیکنانمان، به چند بازیکن خود استراحت دادیم.

قلعه نویی افزود این شکست مزایایی  برای ما دارد زیرا ما به اشتباهاتی که باید برای مسابقات بعدی رفع کنیم،پی می بریم. اوضاع در دور بعدی متفاوت خواهد بود اما ما باید خود را برای رویارویی با بهترین تیم ها آماده کنیم. ما باید به بهترین های ما اگر ما می خواهیم در رقابت ها همچنان حضور داشته باشیم باید تمام تلاش خود را به کار ببندیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار