صحبت های شهریان و اشرفی در حاشیه بازدید از اردوی بانوان ورزشکار جانباز

معاون وزیر ورزش در امور بانوان و دبیر کل کمیته پارالمپیک در حاشیه ازدید از اردوی بانوان ورزشکار جانباز به پرسش های خبرنگاران پاسخ دادند.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان رباب شهریان در حاشیه بازدید از اردوی بانوان ورزشکار جانباز، در جمع خبرنگاران گفت: کسب سهمیه ریو توسط بانوان درس بزرگی به همه بانوان ورزشکار داد و فدراسیون جانبازان و کمیته ملی پاراالمپیک جایگاه واقعی ملی‌پوشان بانوان را می‌داند.

وی در ادامه عنوان کرد: مهمترین ویژگی بانوان ورزشکار این است که بسیار توانمند و برنامه‌محور حرکت می‌کنند و بحث اخلاقیات در اولویت قرار دارد حضور بتول مشرفی جوادی به عنوان نایب رئیس در جلسات هم بسیار موثر است چرا که تمام تلاش خود را بابت توسعه ورزش بانوان می‌کند و از ورزشکاران بانوان حمایت ویژه‌ای دارد.

شهریان تصریح کرد: دریافت سهمیه ریو از سوی بانوان ورزشکار ارزشمند بود چرا که 9 سهمیه پاراالمپیک به 21 عدد افزایش داد و وزارت ورزش و کمیته ملی پاراالمپیک از بانوان جانباز قدردانی می‌کنند همچنین بانوان ورزشکار شایسته زن مسلمان در میادین جهانی ورزش هستند و در سطح فراملی وظیفه دارند ورزش بانوان را گسترش دهند.

شهریان: کسب سهمیه ریو درس بزرگی به بانوان ورزشکار داد

وی در ادامه عنوان کرد: نکته مثبت این است که نخستین اتفاق ورزش ایران توسط بانوان جانباز و معلولین رخ داده است. برای نمونه حضور زهرا نعمتی به عنوان پرچمدار کاروان ایران در المپیک و پارالمپیک و  کسب عنوان برتری ساره جوانمردی در قاره آسیا، همچنین سفیر صلح شدن نعمتی باعث شده تمام این افتخارات از سوی ورزشکاران رخ دهد.

به گفته شهریان ثبت رکورد بانوان ورزشکار در المپیک و پارالمپیک نشان از پاسخگویی بانوان ورزشکار به اعتماد مسئولان دارد.

اشرفی:  تیم ملی والیبال نشسته بانوان شایستگی حضور در ریو را دارد
 
مسعود اشرفی در جمع خبرنگاران گفت: حضور نعمتی در هر دو کاروان ایران موجب افتخار ورزش است که توانسته با حفظ ارزش‌ها موفقیت بزرگی را رقم بزند.

شهریان: کسب سهمیه ریو درس بزرگی به بانوان ورزشکار داد
 
وی در ادامه عنوان کرد: تیم ملی والیبال نشسته بعد از 35 سال سابقه ورزشی افتخار حضور در پارالمپیک را پبدا کرده است مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی پارالمپیک تمام تلاش خود را برای حمایت از ورزشکاران جانباز و معلول انجام می‌دهند و امیدواریم شاهد موفقیت‌های بانوان ورزشکار در ریو باشیم.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: وزیر ، ورزش ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار