فرزام:منتظر درخشش جاور در المپیک هستیم

سرمربی تیم ملی رویینگ بانوان گفت: با توجه به اینکه جاور فشار تمرینی بسیاری را تحمل کرده است دو هفته استراحت دارد ، سپس برای حضور در المپیک تمرینات اصلی اش آغاز می شود.

منتظر درخشش جاور در المپیک  هستیم افشین فرزام در گفتگو با خبرنگار  سایر حوزه‌های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  اظهار کرد: با توجه به اینکه کاپ آسیایی 21 و 22 اردیبهشت ماه در تهران برگزار می شود باید پیش از رقابت ها از نفرات مد نظرم تست گیری کنم  و پس از آن اردوهای تیم ملی را از 23 و 24 اردیبهشت در دریاچه آزادی برگزار خواهیم کرد تا جاور برای حضور در المپیک آماده شود.
 
وی افزود:البته برای شروع تمرینات در دریاچه ،من 4 پاروزن مد نظرم است زیرا بقیه پاروزنان هم پس از استراحت کوتاهی باید تمرینات را آغاز کنند.
 
فرزام در خصوص اینکه هدیه اش را گرفته است یا نه بیان کرد: معمولا هدیه ی مربیان پس از مسابقات به کادر فنی فدراسیون تحویل داده می شود تا به تیم ها پرداخت کنند.
   
وی در خصوص برنامه های جاور تاکید کرد: جاور فشار زیادی به منظور حضور در مسابقات و کسب سهمیه تحمل کرده است به همین خاطر پس از مسابقات کسب سهمیه که وارد کشور شد 2 هفته در  استراحت به سر می برد سپس مسابقات کاپ آسیایی را شرکت خواهد کرد و 4 روز استراحت خواهد داشت ، پس از آن اردوی برون مرزی خواهیم داشت اما برای حضور در اردوی برون مرزی سه کشور اروپایی هلند و پرتغال و غیره مد نظر است که باید شرایط هر کدام را بسنجیم.
فرزام در خصوص امید به کسب مدال جاور در المپیک یاد آور شد: باوجودیکه نخستین حضور بانوان قایقران را در المپیک تجربه می کنیم و مهسا جاور نیز فقط 24 سال دارد اما خوشبختانه تا کنون عملکرد  ارزنده ای داشته است .به هر حال باید به دنبال نتایج بهتری باشیم. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار