شمالی:استعدادیابی را زودتر از زمان تعیینی به پایان رساندیم

رییس کمیته کایت بوردینگ قایقرانی گفت: استعداد یابی برای جذب ورزشکاردر رشته ی پاراگلایدر را زودتر از زمان تعیین شده به پایان رساندیم.

 شمالی:استعدادیابی را زودتر از زمان تعیینی به پایان رساندیمحمید شمالی در گفتگو با خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در حال برنامه ریزی و فعالیت روی دوره های آموزشی هستم.هیات های  استان های هرمزگان، بوشهر،کیش و گرگان در این حوزه فعالیت خود را آغاز کرده اند .برنامه بعدی  فعال کردن  استانهای آذربایجان غربی و کردستان است.
 
وی افزود:تا به حال 40 نفر را استعدادیابی شده اند و 50 نفر دیگر نیزدر حال آماده شدن برای حضور در این رشته هستند. هدفمان این بود که ظرف مدت 6ماه انخست، 100 پاراگلایدر داشته باشیم اما خوشبختانه پیشرفتمان خوب بوده و نفرات بیشتری استعدادیابی شده اند که امیدوارم برای توسعه این ورزش  ورزشکاران افزایش یابند.     
 
شمالی در ادامه بیان کرد: رقابت های این رشته از سال 2018 در المپیک جوانان بویرس آیرس است به همین منظور تلاش خواهیم کرد که جزو شرکت کنندگان این رشته باشیم.همچنین کاندید ورود به المپیک 20/20 در توکیو هستیم.البته برای انتخابی سال 2018 ورزشکار عرضه خواهیم کرد و پس از کسب امتیاز در لیگ جهانی این رشته  6 راند برگزار خواهد شد و مجموع امتیازات رنکینگ ها را مشخص خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار