رئال مادرید - منچسترسیتی

رویای شیرین میلان به کدام تیم می‌رسد؟

تیم فوتبال رئال مادرید ساعت 23:15 به وقت ایران، در ورزشگاه سانتیگو برنابئو میزبان تیم منچسترسیتی خواهد بود.

همشهری‌ها در جهنم برنابئو

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم میزبان که در آخرین بازی خود در لالیگا با تک گل گرت بیل پیروز شد، فوق ستاره خود را پس از سه غیبت پیاپی برای بازی امشب در اختیار دارد. کریس رونالدو تنها به یک گل دیگر نیاز دارد تا بتواند با رکورد بیشترین گل زده در طول یک فصل از لیگ قهرمانان اروپا برابری کند.


تیم میزبان در بازی امشب دو ستاره دیگر خود یعنی کریم بنزما و کاسمیرو را به علت آسیب دیدگی در اختیار ندارد اما تیم فوتبال منچسترسیتی در آخرین بازی خود در لیگ برتر جزیره متحمل شکست سنگین 2-4 در برابر تیم ساوتهمپتون شد و در بازی امشب به دنبال قطعی نمودن نخستین حضور خود در یک فینال معتبر اروپایی است.


در بازی رفت "جو هارت" سنگربان سیتیزن ها ستاره این تیم بود، چرا که با درخشش خود توانست به فیروزه ای پوشان برای کسب تساوی 0-0 در برابر کهکشانی ها کمک کند.


منچستری ها در بازی امشب دیوید سیلوا را در اختیار ندارند و حضور یحیی توره نیز در هاله ای از ابهام است. زین الدین زیدان سرمربی کهکشانی ها اعلام کرد: رونالدو از آمادگی 100 درصدی برخوردار است و هیچ خطری او را تهدید نمی کند و با سایر اعضای تیم به تمرین پرداخته است. ضمن اینکه در طول هفته گذشته اوضاع او بهتر شده است.


زیدان همچنین  گفته است: وی بازیکنی است که به خوبی از خود مراقبت می کند و در نتیجه به سرعت بهبود می یابد. چنانچه نتوانیم بر بازی چیره شویم، ناکامی بزرگی در انتظار ما خواهد بود.بازی امشب از بازی رفت به مراتب دشوارتر است، چرا که تعیین کننده دومین فینالیست خواهد بود. تیم حریف از بازیکنان خوبی برخوردار است، اما تیم ما همچون همیشه سبک فوتبال ویژه خود را به نمایش خواهد گذاشت. این بازی مانند بازی برگشت در برابر وولفسبورگ نخواهد بود. نباید فکر کنیم که در طول 15 دقیقه، 2 یا 3 گل به ثمر خواهیم رساند. بازی امشب یک بازی متفاوت است و می دانیم که از دقیقه نخست تا دقیقه نود زیر فشار تیم حریف خواهیم بود. ما باید شکیبا و آرام باشیم و تنها به بازی فوتبال بیندیشیم. باید به تیم حریف فشار بیاوریم و از طرفی تیم سرسخت نیز باشیم. علاوه بر این، می دانیم که حریفی بسیار دشوار را پیش روی خود داریم که در دشوار کردن شرایط مهارت کافی دارد. برای سرخیو آگرو بازیکن اصلی این تیم نیز برنامه خاصی نداریم.


در طرف مقابل، مانوئل پیگرینی سرمربی تیم منچسترسیتی نیز اعلام کرده است: هدف ما باید راهیابی به فینال باشد، چیزی که پیشتر هرگز آن را تجربه نکرده ایم. ما به توانایی خود بسیار ایمان داریم و می خواهیم آن را اثبات کنیم. حضور دوباره در سانتیاگو برنابئو بسیار خوب است. من از این ورزشگاه خاطرات بسیار خوبی دارم. همواره در این ورزشگاه فشار بسیار زیادی به تیم حریف وارد می شود. اما تیم ما از شخصیتی بالا برای پیروزی در این بازی برخوردار است. ما این فرصت را داریم که برای باشگاه تاریخ ساز شویم و باید به خوبی بازی کنیم.


پیگیرینی درباره بازی گذشته و بازی امشب تیم ش گفته است: در منچستر تلاش کردیم که به رئالی ها فشار بیاوریم و توپ ربایی کنیم، اما آن روز، روز خوب ما نبود.ردر بازی امشب مالکیت توپ و حمله از دقیقه نخست را در دستور کار خود قرار خواهیم داد. بازی های بزرگ را بهترین ستارگان رقم می زنند، اما شاگردان من بازی دفاعی و هجومی در برابر تیم رئال مادرید را در نظر خواهند داشت، نه فقط رونالدو!


چینش احتمالی تیم رئال مادرید:

ناواس، کارواخال، راموس، په په، مارسلو، مودریچ، کروس، ایسکو، بِیل، خسه، رونالدو

غایبان: بنزما، کاسمیرو


 

چینش احتمالی تیم منچسترسیتی:

هارت، سانیا، اوتامندی، کمپانی، کلیشی، فرناندو، فرناندینیو، ناواس، توره، دی بروین، آگرو

غایبان: سیلوا، زابالتا


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار