زیزو: همه چیز پایان فصل مشخص خواهد شد!

سرمربی کهکشانی ها قصد دارد تا پیش از پایان فصل درباره آینده کاری خود هیچ صحبتی نکند.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، زین‌الدین زیدان 43 ساله پس از بر عهده گرفتن هدایت قوهای سپید در ماه ژانویه توانسته است رئال مادرید را به فینال لیگ قهرمانان اروپا برساند و شاگردان او تنها با یک امتیاز در تعقیب بارسلونا، صدرنشین کنونی لالیگا هستند.

ستاره پیشین تیم ملی فرانسه که توانسته است با خروس ها به مقام قهرمانی جام جهانی 1998 فرانسه برسد، تا پایان سال 2017 با کهکشانی ها قرار دارد.

زیزو اعلام کرده است: ما هنوز به پیروزی خاصی دست نیافته ایم. به اعتقاد من هنگامی که مسئولیتی را بر عهده می‌گیرید، باید همه چیز و همه وقت خود را به پای آن بگذارید و به چیز دیگری فکر نکنید. خواهیم دید که در پایان فصل چه اتفاقی رخ خواهد داد.

تیم رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا که به میزبانی شهر میلان برگزار خواهد شد، با تیم همشهری خود یعنی اتلتیکو مادرید رو به رو می شود. در حالی که تنها دو هفته تا پایان رقابت های لالیگا باقی مانده است، رئالی ها با اختلاف یک امتیاز نسبت به آبی اناری پوشان، در جایگاه سوم جدول رده بندی قرار دارند.

همچنین زیدان پس از برکناری رافا بنیتز سکان هدایت کهکشانی ها را در دست گرفت و در حال حاضر بنیتز اسپانیایی هدایت تیم فوتبال نیوکاسل یونایتد انگلستان را بر عهده دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار