کرمان؛

نخستین جشنواره فیلم وعکس هلال ما25اردیبهشت ،هتل پارس کرمان

دبیرجشنواره هلال ما گفت:نخستین جشنواره فیلم و عکس هلال ما از25اردیبهشت ماه در هتل بین المللی پارس کرمان آغاز به کار می کند.

نخستین جشنواره فیلم وعکس هلال ما25اردیبهشت ،هتل پارس کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان بنا به اعلام ستاد خبری جشنواره ،امیرعابدین پور با اشاره به اینکه این جشنواره در دو روز کاری برگزار می شود، افزود:افتتاحیه جشنواره هلال ما شنبه 10صبح در هتل پارس برگزار می شود.

وی تصریح کرد:این جشنواره به شکل یکسره وتا ساعت 22میزبان بازدید کنندگان است.

عابدین پور با بیان اینکه در این جشنواره اکران فیلم ونمایش عکس های منتخب برنامه ریزی شده است گفت:مراسم اختتامیه جشنواره دوشنبه 27 اردیبهشت ساعت 20در محل ستاد مرکزی جمعیت هلال احمربرگزار می شود.

دبیر نخستین جشنواره هلال ما اظهار کرد: 967فیلم وعکس به دبیرخانه جشنواره هلال ما ارسال شده است که نشان گر استقبال بسیار خوب از این رویدادمی باشد.
عابدین پور تاکید کرد:این تعداد فیلم وعکس از سوی 336شرکت کننده به دبیرخانه ارسال شده است.

وی خاطرنشان کرد:آثار ارسالی توسط هیات انتخاب و داوری متشکل از آقایان محمداسلامی،علیرضامهدی زاده،علی گنج کریمی،مهدی جعفری،امیرعابدین پور، محمدخضری مقدم وغلامرضاسعادت بازنگری شد و درنهایت 130 اثر در دو بخش رقابتی و غیر رقابتی به جشنواره راه پیدا کرد.

عابدین پور از اکران فیلم های ارسالی نهایی شده خبرداد وگفت: نمایشگاهی نیز ازعکس های راه یافته به مرحله پایانی در این دو روز برپا می شود.

دبیرنخستین جشنواره هلال ما از دیگربرنامه های این جشنواره رابرگزاری دو کارگاه تخصصی فیلم سازی و عکاسی ذکر کرد وافزود: علاقمندان می توانند برای حضور دراین دوکارگاه در روزهای 25 و 26 اردیبهشت مااز طریق سایت جشنواره به آدرس www.kpca.irاقدام کنند.

عابدین پور اظهار امیدواری کرد با همیاری تمامی حامیان و همکاران مشارکت کننده در این رویداد بتوانیم علاوه بر فرهنگ سازی در راستای موضوعات جشنواره ، میزبان خوبی برای تمامی هم استانی های عزیزمان باشیم.

نخستین جشنواره فیلم و عکس هلال ما توسط جمعیت هلال احمر استان کرمان و انجمن سینمای حرفه ای کرمان در دو بخش موبایلی(مردمی) و حرفه ای (هنرمندان) از 25 تا 27 اردیبهشت ماه 1395 در هتل بین المللی پارس برگزار خواهد شد.

گفتنی است بازدید از این جشنواره برای عموم آزاد است.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: هلال م ، عکس ، فیلم ، موبایلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار