اهواز؛

حریق در خانه

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از آتش گرفتن منزل مسکونی در منطقه زیتون کارمندی اهواز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مقصود حق شناس گفت: ساعت ۲۲ و ۲۳ دقیقه شب گذشته با تماس شهروندان به سامانه ۱۲۵ ستاد مرکزی فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر از حریق در منطقه زیتون کارمندی داده شد.

وی افزود: آتش نشانان در قالب 1 تیم عملیاتی متشکل از 2 خودروی اطفای حریق و خودروی نردبان پس از 3 دقیقه در محل حادثه حاضر شدند.

حق شناس بیان کرد: طی تشخیص کارشناسان آتش نشانی این حریق که به دلیل فشار بار بیش از حد برق بر روی سیم ها و فیوزهای برق منزل مسکونی رخ داد، باعث ایجاد جرقه در قسمت پریز دستگاه سرمایشی و در پی این جرقه ها حریق ایجاد و از ناحیه پرده و فرش به سایر نقاط خانه سرایت کرد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اظهار داشت: آتش نشانان بدون درنگ ضمن قطع برق و گاز منزل مسکونی با استفاده از دستگاه های مکنده هوا دود ناشی از حریق را از منزل خارج کردند تا مانع دید آن ها در تشخیص منشاء حریق نشود.

وی تصریح کرد: این حریق با تلاش آتش نشانان اطفا و از سرایت آن به منازل همجوار جلوگیری شد.

این عملیات حدود ۳۰ دقیقه به طول انجامید.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.