وعده سندرز برای ادامه رقابت‌های انتخاباتی تا پایان راه

نامزد حزب دموکرات بار دیگر وعده داده که کارزار انتخاباتی خود را تا پایان راه ادامه خواهد داد.

وعده سندرز برای ادامه رقابت‌های انتخاباتی تا پایان راهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه پرس تی وی، سندرز جمعه در گفتگو با شبکه پی.بی.اس تاکرد کرد که به رغم پیشتازی کلینتون در جلب حمایت نمایندگان حزبی و نمایندگان ارشد حزبی اختلاف آرای زیاد هنوز از شانس پیروزی برای نامزدی نهایی حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری امریکا برخوردار است.

سندرز گفت: «هنوز شانس پیروزی باقی است و میخواهم تا پیروزی به مبارزه خود ادامه دهم.»

این سناتور اهل ایالت ورمانت برای کسب نامزدی نهایی حزب متبوع خود نیازمند جلب حمایت هزار نماینده حزبی است، در مقابل کلینتون برای نیل به مقصود نیازمند آرای مساعد حدود 200 نماینده حزبی است.

با این حال، سندرز به انتخابات مقدماتی آتی در ایالات ویرجینیای غربی و اورگان اشاره کرد که دارای شمار کثیر دموکرات‌های قشر کارمند و کارگر است، که هوادار قاطع سندرز هستند.

سندرز در تازه ترین نظرسنجی سراسری در ایالت مربوطه که سه‌شنبه انتخابات مقدماتی را برگزار می‌کند با کسب امتیاز 45 در برابر 37 از کلینتون پیشی گرفت.

پیروزی اخیر ساندرز در ایالت ایندیانا جان تازه‌ای به کارزار انتخاباتی وی بخشید و می‌تواند نویدبخش رشته پیروزی‌های آتی در این ماه باشد.

وی همچنین در مصاحبه یاد شده، با دفاع از تجربه سیاست خارجی خود تصریح کرد که رای مخالف وی علیه جنگ عراق نشانه تفاوت مهم وی با کلینتون است که عواقب رای موافق وی به جنگ هم در رقابت‌های ریاست جمهوری 2008 و هم امسال بر پیشرفت وی سایه افکنده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار