شعیبی: تلاش کردیم «سیانور» فیلم خانواده باشد/ احتمال اکران فیلم در مهر ماه

با اینکه «سیانور» فیلمی تاریخی است، تلاش کردیم فیلم خانواده باشد.

بهروز شعیبی کارگردان و بازیگر در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در حال حاضر چند طرح برای تلویزیون و سینما با آقای رضوی داریم.

کارگردان «دهلیز» ادامه داد: شعاری برای ساخت فیلم دارم، اینکه برای قشر خاص و گروه خاصی فیلم نمی‌سازم بلکه امیدوارم خانواده‌ها فیلم را ببینند. حتی با اینکه «سیانور» تاریخی است، تلاش کردیم فیلم خانواده باشد.
 
وی درباره  بازبگران «سیانور» عنوان کرد: به هر حال بازیگران این فیلم بیننده دارند به خاطر  توانایی خود شخصیت‌هایی را بازی کرده‌اند که برای مخاطب جذاب است. مدت‌ها بود بازی متفاوتی از مهدی هاشمی که بازیگر توانمندی است، دیده نشده بود.

شعیبی خاطرنشان کرد: ساخت فیلم «سیانور» سخت بود و از آنجایی که شیوه کار گروهی و استفاده از خرد جمعی است، هر کدام از عوامل فیلم در حد توان خود در نمایش، ساخت و پرداخت این فیلم تاریخی ما را همراهی کرد. «سیانور»، نیاز مطالعه را برای دانشجویان فراهم می‌کند. 

سید محمود رضوی تهیه‌کننده فیلم هم در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: اکران فیلم سینمایی «سیانور» مهر ماه است. باز بودن دانشگاه‌ها و حضور دانشجویان از دلایل انتخاب این زمان برای اکران است.
 
وی ادامه داد: موضوع فیلم تاریخی است؛ اما حرف روز در آن گفته می‌شود. هر فردی می‌تواند نکات خود را در فیلم پیدا کند. «سیانور» به یکسری از سوالات تاریخی دانشجویان پاسخ می‌دهد و از طرفی نیاز به مطالعه را برای آن‌ها شکل می‌دهد.
 
رضوی در خصوص زمان پخش سریال «پادری» هم اظهار داشت: زمان پخش سریال «پادری» به طور دقیق مشخص نیست.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.