شهر عجایب مینیاتوری با جمعیت 200 هزار نفری در نمای Google Street

بدون شک کسانی که به کشور آلمان و شهر هامبورگ سفر میکنند برنامه ای برای دیدن تنهاترین شهر مینیاتوری دنیا را که رکورددار گینس است در سفر خود طراحی میکنند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، این شهر عجایب یا Wounderland یک دهکده مدل است که در سال 2001 توسط برادران دوقلو «گریت» و «فردریک» براون ساخته شده. این شهر که اکنون بزرگتر از یک دهکده مدل است، شهرهایی از اروپا و آمریکا را شبیه سازی میکند. از جمله نکته های جالب این شهر مینیاتوری این است که بخشی از لاس وگاس، فستیوال موسیقی راک، و نمای شب را در بر دارد.
 
این شهر کوچک رکوردهایی را نیز در اختیار دارد. از جمله بزرگترین خط آهن و فرودگاه مدل که هر دو در کتاب رکوردهای گینس سال 2016 به ثبت رسیده است.
تماشا کنید: جذابیت های بزرگترین شهر مینیاتوری دنیا در نمای Google Street
 
 
اخیرا گوگل با شرکت Ubilabs همکاری کرده است تا تکنولوژی Street View خود را برای کشف نقطه ها و محله های ناشناخته این شهر مینیاتوری به کار بگیرد. شهری که جذابیت های فراوانی دارد که ممکن است همه آنها نادیده گرفته شوند.

شهر عجایب مینیاتوری با جمعیت 200 هزار نفری در نمای Google Street
 
بر همین اساس دوربین های Fish Eye گوگل بر روی اسباب بازی های خودرو و قطار سوار شدند تا نمایی کامل از این شهر را که به شکل کلی در اینجا قابل مشاهده است، بدست دهند.
 
جالب تر از همه این است که این شهر حاوی 900 قطار و لوکوموتیو، 900 علامت راهنمایی، 3500 ساختمان و 200 هزار نفر جمعیت است و همچنان در حال گسترش و توسعه!
 
تمامی عملکردهای خط آهن این شهر توسط 40 رایانه رصد و کنترل میشود و تقریبا در هر روز بین 50 تا 60 حادثه در این خط راه آهن اتفاق می افتد که نیازمند رسیدگی است.
 
فرودگاه Kuffingen که بین کوه های آلپ و Harz در شهر خیالی Kuffingen قرار دارد، 10 هزار سکنه دارد. این شهر واقع در هامبورگ است که ابعادی به بزرگی 494 فوت مربع دارد طی هفت سال و با هزینه ای بالغ بر 5 میلیون دلار ساخته شده.

منبع: تابناک

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.