داعش در خان طومان تقاص سختی خواهد داد

محسن رضایی در یک پست اینستاگرامی نسبت به درگیری های خان طومان واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اینستاگرام  محسن رضایی صحبت های اخیر وی را در خصوص منطقه خان طومان منتشر کرده و وعده داده تقاص سختی از داعشی ها گرفته خواهد شد.

در این پست آمده است: خان طومان چند ماه پيش "خان طومان" در جنوب حلب آزاد شد ولی چند روز گذشته تکفیری‌ها با سوءاستفاده از آتش‌بس درحالی‌که نه هواپيماها و نه توپخانه ارتش سوریه فعال بود، غافلگيرانه به نیروهای سوری و مستشاران ایرانی حمله كردند و آن منطقه را گرفتند. از نیروهای ارتش عربستان و تركيه در پشتیبانی آتش برای تکفیری‌ها استفاده‌شده است، در اين نبرد مازندرانی‌های قهرمان با همان روحيه عبور از اروندرود، جنگيدند و تلفات سنگینی به تکفیری‌ها وارد كردند.البته در هر جنگی فراز و نشيب پیروزی و شكست وجود دارد. اجر این شهدا مخلص نزد خداوند متعال محفوظ است. به شما وعده می‌دهم که از تکفیری‌ها، این عمله‌های صهیونیسم، تقاصی سخت گرفته خواهد شد. بی‌تردید نتيجه نهایی به عون الهی پيروزي مقاومت، دولت و ملت سوريه و ايران اسلامي است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
ماهمه دعاگوی رزمندگان اسلامیم انشاالله به یاری خداوند متعال ودعای حضرت ولی عصرعج ویاری آن حضرت اسرائیل وحامیانش به خصوص گروه داعش حسرت آرامش وامنیت خودرا به گورخواهندبردنصرمن الله وفتح قریب
آخرین اخبار