کاهش 70 درصدی انشعاب غیر مجاز از شبکه‌های برق در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اساس آخرین آمارهای مستند دستگاه قضائی، میزان سرقت از شبکه‌های برق در کهگیلویه و بویراحمد نسبت به مدت مشابه سال قبل 70 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد داوود راهزادی در حاشیه بازدید از پروژه توسعه شبکه‌های برق روستای موردراز یاسوج گفت: بر اساس آخرین آمارهای مستند دستگاه قضائی، میزان سرقت از شبکه‌های برق در کهگیلویه و بویراحمد نسبت به مدت مشابه سال قبل 70 درصد کاهش را نشان می‌دهد.
 
وی تعداد سرقت تجهیزات و شبکه‌های برق در سال گذشته را 70 مورد عنوان و اظهار داشت: این در حالی است که تعداد سرقت‌های صورت گرفته در مدت مشابه 224 مورد بود.
 
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: در سال گذشته 208 فقره رأی کیفری متضمن حبس‌های طولانی مدت با رد اموال مسروقه صادر شد.
 
راهزادی، میزان ریالی رد اموال مسروقه در کهگیلویه و بویراحمد یک میلیارد و 380 میلیون ریال ذکر و خاطرنشان کرد: اغلب سارقان در حبس‌های مقرر هستند.
 
وی از همکاری دستگاه قضائی و نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد برای دستگیری سارقان و کاهش سرقت تجهیزات و شبکه‌های برق این استان تقدیر کرد.
 
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از ادامه فعالیت‌های فنی در کابلی کردن شبکه‌های برق در این استان خبر داد.
 
راهزادی گفت: تلاش خواهیم کرد به نحو شایسته‌ای شبکه‌های سیمی را به کابلی با هدف پایداری شبکه‌ها و کاهش سرقت‌ها در سال جاری ادامه دهیم.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.