بی‌توجهی مسؤولان امور شهری یاسوج به وضعیت نامطلوب پارک ساحلی

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بویراحمد با اشاره به وضعیت نامطلوب سرویس‌های بهداشتی پارک ساحلی یاسوج از بی‌توجهی مسؤولان امور شهری گلایه کرد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ محمد حسین‌زاده با اشاره به گردشگرپذیر بودن شهرستان بویراحمد و شهر یاسوج بر ضرورت توجه به زیرساخت‌های گردشگری تاکید کرد و گفت: با فراهم کردن زیرساخت‌های گردشگری می‌توان گردشگران زیادی را جذب و این صنعت را در شهرستان رونق بخشید.

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بویراحمد با تاکید بر اینکه این شهرستان به دلیل آب و هوای مناسب، طبیعت بکر و زیبا و جاذبه‌های تاریخی و طبیعی در فصول مختلف سال پذیرای مسافران و گردشگران زیادی از اقصی نقاط کشور است، گفت: متاسفانه برخی از اماکن تفریحی و گردشگری از حداقل‌ها هم بهره‌مند نیستند و مسافران با ورود به این اماکن با مشکلاتی مواجه می‌شوند.

حسین‌زاده به وضعیت نامطلوب سرویس‌های بهداشتی پارک‌های یاسوج اشاره کرد و گفت: در بازدیدی که از پارک ساحلی یاسوج داشتیم متاسفانه وضعیت سرویس‌های بهداشتی این مکان تفریحی و گردشگری نامطلوب بود.

این مسؤول با تاکید بر اینکه وضعیت کنونی سرویس‌های بهداشتی پارک ساحلی یاسوج منجر به نارضایتی و عدم جذب گردشگر خواهد شد، گفت: ساماندهی سرویس‌های بهداشتی این پارک‌ با مسؤولان امور شهری بوده که متاسفانه تاکنون آن گونه که باید و شاید به امور رسیدگی نکردند.

وی در ادامه خواستار ساماندهی وضعیت سرویس‌های بهداشتی پارک‌ها خصوصا پارک ساحلی یاسوج شد و گفت: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز باید با دقت و حساسیت بیشتر به وضعیت پارک ساحلی یاسوج رسیدگی کند چرا که با چنین وضعیتی زمینه فرار و عدم نارضایتی مسافران را فراهم می‌شود.

حسین‌زاده تصریح کرد: با توجه به اینکه شهر یاسوج به عنوان پایتخت طبیعت ایران معرفی شده و سالانه پذیرای گردشگران و مسافران زیادی در سطح شهرستان است متاسفانه در حوزه پارک‌ها در خصوص سرویس‌های بهداشتی مشکلات اساسی وجود دارد که با وجود برگزاری جلسات متعدد تاکنون این وضعیت ساماندهی و به نتیجه مناسب نرسیده است.

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بویراحمد با تاکید بر اینکه مشکلات سرویس‌های بهداشتی پارک‌های حوزه شهرداری به قوت خود باقی مانده است و شهرداری اقدامی در این خصوص انجام نداده است، گفت: انتظار می‌رود مسؤولان مربوطه یک بار برای همیشه این مشکل را برطرف تا شاهد چنین وضعیت نامناسب در پارک‌ها نباشیم.

وی در پایان تصریح کرد: پارک‌ها و اماکنی که متعلق به میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هستند خدمات مطلوب و ارزنده‌ای را به مسافران ارائه می‌کنند و به صورت هفتگی به منظور بررسی وضعیت آن‌ها بازدیدهایی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام /ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.